data ważności: 31 lipca 2008 (czwartek)

Projekt „Strategia Odkrywania”

23 czerwca, u progu wakacji, rusza projekt „Strategia odkrywania”, który jest zaproszeniem dla mieszkańców i turystów do dyskusji na temat strategii promocji miast i regionów. Inicjatorami projektu są ogólnopolski portal społecznościowy OdkryjNasze.pl oraz agencja DEMO Effective Launching, specjalizująca się w przygotowywaniu strategii marek miast i regionów

Celem projektu „Strategia odkrywania” jest zaangażowanie mieszkańców w promocję własnych regionów i wywołanie publicznej debaty o promocji miast. Projekt potrwa do końca lipca i jest otwarty dla wszystkich. Miasta, które chcą zaprosić do dyskusji swoich mieszkańców mogą wypełnić na portalu odkryj Nasze formularz i dołączyć do projektu – mówi Agnieszka Pirowska Koordynator OdkryjNasze.pl.

Po zakończeniu projektu zostanie opracowany specjalny raport opisujący postrzeganie promocji miast przez mieszkańców i turystów. Opinie internautów będą cennym źródłem informacji dla osób odpowiedzialnych za strategię i promocję miast i regionów.

Dla aktywnych uczestników dyskusji redakcja portalu OdkryjNasze.pl przewidziała atrakcyjne nagrody - bestseller Świata Książki, współredagowany przez internautów Przewodnik turystyczny po Polsce. Pierwszy pamiętnik z podróży.  

Portal społecznościowy www.odkryjnasze.pl jest sercem programu promocji aktywności weekendowych Odkryj Nasze na Nowo. Jego celem jest wykreowanie i uwiarygodnienie wizerunku Polski jako kraju pełnego atrakcji, będących w stanie zaspokoić każdy "turystyczny" apetyt na przygodę.

OdkryjNasze.pl to pierwszy portal turystyczny, o którego kształcie decydują sami użytkownicy. To oni podają własne pomysły na spędzenie weekendu, dołączają zdjęcia i filmy z podróży, komentują i recenzują wzajemnie weekendowe inspiracje oraz mają szansę spotkać kompana kolejnych wyjazdów. Strategiczną i kreatywną opiekę nad portalem sprawuje agencja reklamowa DEMO Effective Launching. Partnerami programu są: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego oraz Regionalne Organizacje Turystyczne.

DEMO Effective Launching to agencja reklamowa full service, obecna na polskim rynku od 18 lat. Specjalizuje się w launchingu (wprowadzaniu nowych marek) oraz relaunchingu (wzmacnianiu pozycji produktów już istniejących). DEMO w swoim portfolio ma ponad 100 brandów, zrealizowało ponad 500 kampanii. W portfolio agencji znajdują się takie brandy jak: Bakoma, BP, Grześki, Kamis, Isover, Orbis, Sorenti, Sudzucker, Tiger, W. Kruk, Wojas, Zumi i inne. DEMO odpowiada za strategię 23 kluczowych marek koncernu Orlen oraz jest autorem strategii marki miasta Gdańsk. Agencja jest twórcą kampanii społecznych „Zadbaj o swoją markę” i „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”, ściśle współpracuje z Fundacją Dajesz Pracę PL, prowadzącą działania na rzecz patriotyzmu konsumenckiego. www.demo.com.pl


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności