data ważności: 12 maja 2008 (poniedziałek)
Konkurs "Twoje hasło w Słowniku"
Organizatorem konkursu jest serwis medialine.pl. Podziel się wiedzą! Stwórz własne hasło z dziedziny marketingu, reklamy, PR lub mediów do naszego Słownika i prześlij na nasz adres.
Hasła muszą mieć do 600 znaków ze spacjami. Autorzy najlepszych haseł
zostaną nagrodzeni książkami ufundowanymi przez wydawnictwo Onepress, a
ich nazwiska ukażą się w Słowniku Medialine.pl pod odpowiednimi hasłami.
Uczestnicy mogą przysłać więcej niż jedno hasło. Każde kolejne
nadesłane (i ciekawe!) hasło zwiększa Twoje szanse na wygraną.
Pamiętaj, muszą one być napisane samodzielnie!
Nagrody:
Do wygrania są książki "Wojujący marketing" (2 egz.) lub "Alchemia sprzedaży"
ostatnia zmiana: 2012-05-18