data ważności: 23 kwietnia 2008 (środa)

Konkurs „Bądź tam z Hyundaiem”

Przeprowadzony już dwukrotnie, przy wsparciu dystrybutora i promocji marketingowej, konkurs internetowy „Bądź tam z Hyundaiem” spotkał się z ogromnym entuzjazmem, dzięki czemu jest postrzegany, jako skuteczny, globalny program marketingowy o szerokim zasięgu.

Zostanie on zatem zorganizowany po raz trzeci, przy udziale UEFA. Uczestnicy zabawy rywalizować będą w ułożeniu hasła zagrzewającego reprezentację narodową do boju, a zwycięski slogan zostanie umieszczony na autokarze, którym przemieszczać się będzie zespół piłkarski. „Bądź tam z Hyundaiem” łączy w sobie pasję kibiców futbolu z ogromnym rozgłosem w mediach i na arenie publicznej. Uczestników motywuje przede wszystkim splendor, wynikający z zamieszczenia autorskiego sloganu na autokarze. Liczba osób biorących udział w zabawie oraz ich zaangażowanie mile zaskoczyło wielu dystrybutorów, odpowiedzialnych za jej planowanie i wprowadzenie w życie. Przedstawiciele koncernu Hyundai mocno wierzą, że i tegoroczna edycja konkursu okaże się ogromnym sukcesem i wejdzie do kanonu stałych imprez organizowanych przez firmę Hyundai.

Bezpośredni wpływ na wybór zwycięskiego sloganu to niepowtarzalna atrakcja dla fanów, odzwierciedlająca jednocześnie ich ogromne wsparcie i motywująca drużynę do walki o najwyższe podium.

Głosowanie na najlepszy slogan rozpoczęło się dn. 01.04.2008. Głosy na jedno, spośród trzech wybranych przez UEFA haseł, można oddawać do dn. 23.04.2008 na oficjalnej stronie internetowej EURO 2008 pod adresem:   http://www.euro2008.uefa.com/fanzone/venueguide/index.html).

ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności