data ważności: 31 marca 2008 (poniedziałek)
Transplantacje - dar życia
Organizatorzy kampanii edukacyjnej „Transplantacje – informacja i aktywizacja” – ogłaszają konkurs na symbol akcji promujący ideę pośmiertnego dawstwa organów.
Kampania Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej i Linemed.pl stawia przed sobą dwa zasadnicze cele. W pierwszym rzędzie chcemy zachęcić ludzi do jasnej i otwartej "deklaracji", a wręcz "manifestacji" woli zostania po śmierci dawcą. Choć wybór taki jest sprawą prywatną, nie wystarczy sama decyzja – dawca musi poinformować o niej rodzinę, co niejednokrotnie wymaga przekonania do swoich racji. Drugim celem kampanii jest przedstawienie opinii publicznej faktów na temat transplantologii, które przeczą potocznym wyobrażeniom i uprzedzeniom niejednokrotnie motywującym odmowę rodzin zmarłych. Grupą docelową kampanii jest więc, przede wszystkim, grupa "zdecydowanych dawców", a także – pośrednio – ich rodziny. Akcja będzie miała charakter aktywizujący i informacyjny.
Więcej informacji
ostatnia zmiana: 2012-05-18