data ważności: 20 grudnia 2007 (czwartek)
Konkurs Vitality at University
Zadaniem konkursowym jest promocja Unilevera i witalności na Twojej uczelni. Udział w nim to doskonała szansa, aby dać się nam poznać i skrócić sobie drogę na Program Praktyk Letnich.
Pokaż, czym jest dla Ciebie witalność!Misją Unilevera jest zaspokajanie codziennych potrzeb związanych z odżywianiem, higieną oraz higieną osobistą poprzez marki, które pomagają ludziom czuć się i wyglądać dobrze, a także pełniej korzystać z życia.Wyrazem witalnosci, która leży w sercu naszego biznesu jest nasze logo. Każda z ikon ma konkretne znaczenie i opowiada o cząstce naszego biznesu.Zadaniem konkursowym jest promocja Unilevera oraz witalności na Waszej uczelni. Będzie to wymagało sporo zaangażowania z Waszej strony. My zapewniamy materiały promocyjne, tj. plakaty, broszury, gadżety; jednak plan promocji nie może opierać się o zwykłą ich dystrybucję.Jeśli uda się Wam swój projekt zrealizować, możecie wygrać iPoda oraz skrócić sobie proces rekrutacji na Program Praktyk Letnich.Zasady konkursuW konkursie biorą udział 2-osobowe drużyny ze wszystkich uczelni, z dowolnych kierunków studiów.Konkurs składa się z trzech etapów:Etap I: EliminacjeNajpierw przyślijcie do nas rozpisany szczegółowo projekt promocji Unilevera oraz witalności na Waszej uczelni. Warunkiem koniecznym jest wykorzystanie w tej kampanii naszego logotypu oraz wybranych jego elementów. Akcja powinna być zaplanowana na okres styczeń – marzec 2008. Forma prac jest dowolna. Należy pamiętać o tym, by projekt był realny, czyli możliwy do wdrożenia w następnym etapie. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 20 grudnia 2007 roku.Etap II: RealizacjaDo końca grudnia 2007 otrzymacie informacje dotyczące tego, które z projektów zostały zakwalifikowane do realizacji. Zespoły, które przejdą do tego etapu otrzymają od nas potrzebne materiały. W okresie od stycznia do marca 2008 realizujecie swoje plany promocji i dokumentujecie przebieg akcji.Etap III: FinałPrzygotowujecie prezentację końcową i prezentujecie ją w siedzibie Unilever przed jury złożonym z naszych menedżerów. Ten etap będzie miał miejsce w drugiej połowie kwietnia. Wyniki konkursu i najlepsze zrealizowane projekty zostaną ogłoszone na naszej stronie internetowej.Projekty nadsyłajcie do 20 grudnia na adrespoland.vitality@unilever.com
ostatnia zmiana: 2012-05-18