data ważności: 30 czerwca 2014 (poniedziałek)
(Archiwum)
Konkurs na logotyp Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UW

logo konkursu IEiAK UW
Projekty do konkursu "Logotyp Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej UW" można zgłaszać do 30 czerwca 2014 roku.
 
  1) Nazwa projektu:
  
  Logotyp Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej UW
  
   
  
  2) Założenia konkursowe:
  
  - logotyp będzie wykorzystywany  do celów identyfikacyjnych, popularyzatorskich, reklamowych itp.
  
  będzie  umieszczany  na  stronach  internetowych,  roll-upach,  jak  również  na  papierze  firmowym,
  plakatach, ulotkach oraz innych drukach dotyczących IEiAK UW 
  
  -  logotyp  musi  być  skalowany  bez  straty  czytelności  do  wymiarów  realizowanych  na    plakatach  i
  ulotkach
  
  - w projekcie logotypu powinna znaleźć się nazwa własna "Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej
  Uniwersytetu Warszawskiego" lub jej skrót "IEiAK UW"
  
  - logotyp powinien być prosty, nowoczesny, funkcjonalny oraz niepowtarzalny
  
  - szukamy logotypu, który podkreśli współczesność jako obszar naszych zainteresowań, jednak bez
  odcinania się od tematów związanych z tradycją dyscypliny (współczesne i niebanalne nawiązania do
  tego, co powszechnie kojarzy się z przedrostkiem "etno-" czy słowem "etniczny" są mile widziane) 
  
   
  
  3) Inne wymagania:
  
  - przeniesienie na Uniwersytet Warszawski autorskich praw majątkowych do projektu (w momencie
  otrzymania nagrody)
  
  - przekazanie plików źródłowych wszystkich elementów graficznych
  
   
  
  4) Termin składania prac: 30 czerwca 2014
  
  5) Szczegółowe zasady określa Regulamin konkursu.
  
   
  
   
  
  Instytut  Etnologii  i  Antropologii  Kulturowej  UW  jest  jednym  z  czołowych  ośrodków
  antropologicznych w Polsce. Od początków swojego istnienia - a jego historia sięga 1935 roku - był
  miejscem ścierania się rozmaitych opcji teoretycznych i metodologicznych. Obecnie widoczne jest to
  nie  tylko  w  prowadzonych  dyskusjach,  czy  w  różnorodności  tematyki  podejmowanych  badań,  ale
  także w zajęciach dydaktycznych. W naszej ofercie, oprócz "tradycyjnych" przedmiotów ukazujących
  specyfikę  antropologii  (wstęp  do  etnologii,  teoria  kultury,  etnografia  regionalna,  społeczeństw
  
  pozaeuropejskich itp.), znajdują się zajęcia poświęcone antropologii:  współczesności, postsocjalizmu,
  dewiacji,  etniczności,  globalizacji  i  mobilności,  wizualności  i  mediów,  studiom  genderowym,  czy antropologii politycznej i ekonomicznej. Instytut to nie tylko jednostka prowadząca badania naukowe
  i zajęcia dydaktyczne, ale także społeczność, poszukująca sposobów poznawania świata społeczno-kulturowego  i  dyskutująca  o  ich  ograniczeniach.  Być  może  tym,  co  nas  łączy,  jest  specyficzna
  wrażliwość, nakazująca poszukiwanie oddolnej perspektywy i uważne słuchanie tego, co mają nam
  do powiedzenia inni, niezależnie od tego, czy spotkamy ich w  ukraińskim miasteczku, warszawskim
  squacie, na podlaskiej wsi czy w internecie.
  
   
  
   REGULAMIN KONKURSU NA OPRACOWANIE LOGOTYPU 
  
  INSTYTUTU ETNOLOGII i ANTROPOLOGII KULTUROWEJ UW
  
   
  
  I. Postanowienia Ogólne
  
  1.  Organizatorem  Konkursu  jest  Instytut  Etnologii  i  Antropologii  Kulturowej  Uniwersytetu
  Warszawskiego w Warszawie, ul. Żurawia 4, zwany dalej Organizatorem.
  
  2. Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu logotypu Instytutu Etnologii i Antropologii
  Kulturowej UW
  
  3. Konkurs ma charakter otwarty.
  
  4. Konkurs jest jednoetapowy.
  
  5. Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  
   
  
  II. Postępowanie konkursowe
  
  1. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nadesłanie we wskazanym terminie
  
  a)  projektu  logo    w  3  wersjach  kolorystycznych:  kolorowa  (o  ile  projekt  zakłada  taką  wersję),
  czarno‐biała i w skali szarości. Pliki muszą być zapisane w formacie PDF lub JPG i umieszczone na
  
  kartce A4. Do pracy można załączyć krótki opis głównej idei projektu.
  
  b)  formularza  zgłoszeniowego  wraz  z  oświadczeniem  o  posiadaniu  wyłącznych  autorskich  praw
  majątkowych  oraz  zgodą  na  przetwarzanie  danych  osobowych,  stanowiącego  załącznik  nr  1  do
  
  niniejszego regulaminu. 
  
   
  
  2.  Prace  konkursowe  powinny  zostać  przesłane  wraz  ze  skanem  formularza  na  adres  mailowy:
  etnologia@uw.edu.pl z dopiskiem w tytule: KONKURS NA LOGO IEiAK w terminie do 20 czerwca 2014
  roku.
  
   
  
  5.  Osobą  upoważnioną  do  kontaktów  jest  Anna  Chlebicka,  tel.  22  55 316  54,  email:
  ag.chlebicka2@uw.edu.pl
  
  6.  Każdy  Uczestnik  może  zgłosić  do  Konkursu  dowolną  liczbę  projektów;  każdy  zgłoszony  projekt
  będzie stanowić odrębną pracę konkursową.
  
  8. Praca konkursowa zostanie odrzucona, jeżeli:
  
  1) zostanie nadesłana po dacie zamknięcia Konkursu;
  
  2) nie spełni wymogów Regulaminu Konkursu;
  
  3)  projekt  zgłoszony  jako  praca  konkursowa  w  niniejszym  Konkursie  był  już  uprzednio
  nagradzany lub realizowany.
  
  9.  Oceny  przedstawionych  projektów  i  wyłonienia  zwycięzcy  lub  zwycięzców  dokona  Jury
  Konkursowe.
  
  10. Przy ocenie prac konkursowych, Jury Konkursowe będzie brało pod uwagę następujące elementy:
  
  1) zgodność z wytycznymi konkursowymi;
  
  2) czytelność przekazu;
  
  3) funkcjonalność;
  
  4) łatwość zapamiętywania logotypu;
  
  5) oryginalność;
  
  6) estetykę.
  
  11.  Wyniki  Konkursu  zostaną  ogłoszone  na  stronie  internetowej  www.etnologia.uw.edu.pl  do  dn.
  15.07.2014. Zwycięzca Konkursu zostanie poinformowany o wyborze jego pracy.
  
  12.  Organizator  Konkursu  dopuszcza  możliwość  ewentualnych  modyfikacji  zwycięskiego  projektu,
  przy współpracy z Uczestnikiem Konkursu, z poszanowaniem oryginalnej formy projektu.
  
  13. Decyzja Jury Konkursowego jest ostateczna.
  
  14. Organizator zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia Konkursu.
  
   
  
  III. Nagrody 1. Autorowi najlepszej pracy przyznana zostanie nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł
  
  2.  Jeżeli  do  konkursu  przystąpi  grupa  Uczestników  (w  przypadku  zbiorowej  pracy  konkursowej),
  nagroda zostanie przyznana w równych częściach członkom zespołu autorskiego.
  
  3. Kwota nagrody jest kwotą brutto i podlega opodatkowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami
  prawa.
  
  4. Nagroda zostanie wypłacona Zwycięzcy/Zwycięzcom Konkursu przelewem na wskazany rachunek
  bankowy po przekazaniu plików źródłowych wszystkich wymaganych elementów graficznych oraz po
  
  podpisaniu  Oświadczenia  o  przeniesieniu  autorskich  praw  majątkowych  na  rzecz  Uniwersytetu
  Warszawskiego.
  
   
  
  IV. Postanowienia końcowe
  
  1. Zgłoszenie projektu do Konkursu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego
  Regulaminu.
  
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane opublikowaniem
  nieprawdziwych danych osobowych bądź innych nieprawdziwych informacji opartych na zgłoszeniach
  
  przedstawionych  przez  Uczestników,  jak  również  nie  ponosi  odpowiedzialności  za  naruszenie
  jakichkolwiek praw osób trzecich.
  
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
  
   
  
opublikowano: 2014-05-23