Od 3 grudnia za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage’u BLACK Energy Drink na Facebooku, męska część fanów napoju BLACK będzie mogła zaprezentować swoją foto-kreatywność i zawalczyć o własny egzemplarz wyjątkowego kalendarza BLACK.
Zgłoszenia
w konkursie należy przesyłać do 17 grudnia 2013 r.
Zmysłowe, odważne i zjawiskowo piękne kobiety w scenerii ekskluzywnego świata marki BLACK – to esencja wyjątkowego projektu "Seven Ways to Sin by BLACK". To właśnie egzemplarze unikalnego kalendarza BLACK Energy 2014 można wygrać w najnowszym konkursie konsumenckim BLACKa organizowanym na Facebooku.
W rywalizacji może wziąć udział każdy mężczyzna,
który w okresie od 3 do 17 grudnia 2013 r. zakupi dowolny produkt marki BLACK
Energy, zachowa paragon i wykaże się kreatywnością na Facebooku.
Zadaniem będzie zamieszczenie, za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage’u BLACK Energy Drink, zdjęcia pokazującego, że jest się prawdziwym fanem energii spod znaku BLACK. Nagrody otrzymają autorzy oryginalnych i przykuwających uwagę obrazów, które zgromadzą największą liczbę głosów wśród internautów oraz zyskają uznanie jury.
– W pierwszym etapie projektu "Seven Ways to Sin by BLACK" nasze działania skierowane były do kobiet, które rywalizowały o udział w ekskluzywnej sesji zdjęciowej do kalendarza BLACK Energy 2014. Tym razem przygotowaliśmy niespodziankę dla męskiej części fanów. Panowie, którzy wykażą się największą kreatywnością i uchwycą w niezwykłym ujęciu swoją wizję marki BLACK, będą mieli okazję dołączyć do ekskluzywnego grona posiadaczy limitowanych egzemplarzy kalendarza, ukazującego zmysłowe i piękne kobiety w luksusowym świecie BLACKa – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.