data ważności: 20 września 2013 (piątek)

Grywalizacja w firmie, czyli jak podnieść efektywność swojego biznesu

Rusza pierwszy ogólnopolski konkurs oparty na mechanice gry biznesowej skierowany do młodych przedsiębiorców i wspierany przez gwiazdę najlepszej ligi koszykówki, Marcina Gortata.

Grywalizacja polega na wykorzystaniu założeń rządzących fabułą w grach komputerowych do modyfikowania zachowań ludzi w świecie rzeczywistym. Jest to jedna z technik stosowana w celu zwiększenia zaangażowania ludzi pracujących w korporacjach, bądź jako narzędzie komunikacji marketingowej. Elementy grywalizacji leżały także u podstaw sukcesu serwisów opartych na geolokalizacji: foursquare, SCVNGR. Oba stanowią połączenie mobilnej rozrywki oraz zabawy w przestrzeni miejskiej.

ASUS i Grywalizacja to polska odpowiedź na rosnący trend związany z implementowaniem zasad "gamification" w środowisku nowopowstających amerykańskich firm. Konkurs zostanie zainaugurowany 25 września podczas spotkania w warszawskim Business Linku, połączonego z warsztatami prowadzonymi przez Pawła Tkaczyka, autora książki "Grywalizacja". Po zakończeniu szkolenia zostanie ogłoszone zadanie konkursowe . Uczestnicy będą mieć 2 tygodnie na przygotowanie rozwiązania - spośród nadesłanych prac Komisja Konkursowa wybierze 3 finalistów. Zwycięzca zostanie ogłoszony 18 października, a nagrodę w postaci sfinansowania zwycięskiej gry, tabletów ASUS oraz 4-dniowej wycieczki i biletów VIP na jedyną globalną konferencję biznesową Webit Congress 2013 w Turcji wręczy osobiście Paweł Tkaczyk.

Dodatkowo w ramach nagrody 30 Startupów, które stworzą najlepsze rozwiązania, będą miały szansę przetestowania ich w ekosystemie Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i w Business Linkach.

Ambasadorami projektu są Aleksandra Mikołajczyk, aktorka, prezenterka i założycielka telewizji internetowej StartupTV.pl oraz Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl.

Konkurs skierowany jest do wszystkich startupów w Polsce, a zgłoszeń na warsztat dokonywać można do 20 września pod adresem mail: asusigrywalizacja@przedsiebiorca.pl. Akcja ma na celu wprowadzenie grywalizacji do młodych firm.

Dowiedz się więcej na asusigrywalizacja.pl


opublikowano: 2013-09-16
Komentarze
Polityka Prywatności