data ważności: 19 maja 2013 (niedziela)

II edycjia konkursu żywieniowego

Konkurs żywieniowy

Jak zachęcić studentów i absolwentów, którzy interesują się prawidłowym żywieniem i zdrowiem do budowania świadomości społecznej w tym zakresie? Jak pomóc im łączyć zdobytą na studiach wiedzę z praktycznymi umiejętnościami? Firma Nestlé, już po raz drugi – w ramach konkursu żywieniowego – dostarcza im, za pośrednictwem Facebooka, zadanie, dzięki któremu mogą sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności oraz zdobyć merytoryczne nagrody.

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na facebook.com/NestlePolskaNHW, www.nestle.pl oraz YouTube.

Ogólnopolski konkurs żywieniowy Nestlé jest realizowany w ramach strategii Nutrition, Health & Wellness (NHW) popularyzującej prawidłowe żywienie, dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie. Celem jest wsparcie młodych żywieniowców oraz pasjonatów racjonalnego żywienia w pierwszych krokach ich kariery zawodowej.

Z najnowszego raportu Instytutu Badawczego Ipsos „Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków” wynika, że zaledwie 13 proc. Polaków je odpowiednio, czyli pięć posiłków dziennie. Mimo to stale rośnie zainteresowanie zagadnieniami zdrowia i żywienia, a wraz z nim zapotrzebowanie na specjalistów w tych dziedzinach – tłumaczy Blanka Mellova, Kierownik Centrum ds. Żywienia w Nestlé Polska S.A.

Jako platformę komunikacyjną konkursu wykorzystano Facebook, na którym uruchomiono fanpage avatara projektu – Natalii Honoraty Witalnej. W I edycji to Natalia pełniła rolę wirtualnego pacjenta dla studentów, których zadaniem było ułożenie dla niej planu zdrowego odżywiania. W tym roku, bogatsza o wiedzę z zakresu żywienia i zdrowia, będzie obserwować swoją 4–osobową rodzinę, każdego dnia informując fanów o swoich spostrzeżeniach na Facebooku. Zadaniem uczestników tej edycji konkursu będzie opracowanie dla nich optymalnego planu odżywiania i modyfikacji stylu życia.

Konkurs jest skierowany do studentów i absolwentów do 26. roku życia. Na autorów najlepszych prac czekają merytoryczne nagrody:

- praktyka w Centrum ds. Żywienia Nestlé Polska S.A.

- studia podyplomowe z zakresu  żywienia człowieka

- udział w ogólnopolskiej konferencji żywieniowej i szkolenie z autoprezentacji przeprowadzone przez agencję PR Synertime.

W konkursie wygrywa też uczelnia. Ta, której studenci uzyskają łącznie najwięcej punktów z ocen prac konkursowych, otrzyma grant naukowy o wartości 15 tys. zł na realizację projektów dydaktycznych.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

1. Zostać fanem Natalii Honoraty Witalnej na Facebooku.

2. Od 4.03.2013 obserwować nawyki żywieniowe i styl życia jej 4-osobowej rodziny.

3. Do 19.05.2013 zaproponować najlepszy plan odżywiania i modyfikacji stylu życia rodziny.

Informacje o projekcie znajdą się na plakatach i ulotkach dostępnych na uczelniach w całej Polsce. O szczegółach inicjatywy będzie się można również dowiedzieć podczas wybranych targów pracy i innych wydarzeń przeznaczonych dla studentów. Bohaterów tegorocznej edycji będzie promował film dostępny na YouTube oraz fanpage’u inicjatywy.

Projektowi będą towarzyszyć także spotkania specjalistów ds. żywienia Nestlé Polska S.A. ze studentami w całej Polsce. Celem tego „żywieniowego roadshow” jest wsparcie osób zainteresowanych prawidłowym żywieniem i zdrowiem w poszerzaniu wiedzy i praktycznych umiejętności, a tym samym pomoc w zdobyciu doświadczenia zawodowego, istotnego dla rozwoju ich kariery i praktyki zawodowej.

Konkurs żywieniowy plakat

opublikowano: 2013-03-06
Komentarze
Polityka Prywatności