data ważności: 31 stycznia 2013 (czwartek)

Konkurs L’Oréal Brandstorm

Chcesz się poczuć jak dyrektor marketingu globalnej marki będąc jeszcze na studiach? Weź udział w konkursie L’Oréal Brandstorm, utwórz 3-osobowy zespół i razem pracujcie nad innowacyjną strategią marketingową. Reprezentuj L’Oréal Polska w Finale w Paryżu i wygraj wycieczkę wartą 10,000 € w dowolne miejsce na świecie!

Wasza Misja: Przełomowa innowacja

Ponad 60 000 studentów, z 45 krajów świata wzięło już udział w naszym  unikalnym, międzynarodowym konkursie marketingowym.

W tym roku przed uczestnikami zupełnie nowe wyzwanie! Wcielicie się w rolę Dyrektora Marketingu na obszar Azji południowo-wschodniej dla jednej z naszych największych marek - L’Oréal Paris. W ramach pre-case study przeanalizujecie podległy Wam rynek i zarekomendujecie, który produkt  z istniejącego portfolio kategorii „Haircare&Styling” warto na niego wprowadzić. Następnie stworzycie zupełnie nowy, innowacyjny produkt i towarzyszącą mu niepowtarzalną kampanię marketingową.

Konkurs krok po kroku?

- Tworzycie 3-osobowy zespół studentów z tej samej uczelni

- Do 31 stycznia 2013 rejestrujecie się na stronie www.brandstorm.loreal.com

- Czekacie kilka dni na potwierdzenie Waszej rejestracji i otrzymujecie dostęp do pre-case study

- Do 10 lutego 2013 rozwiązujecie pre-case study

- W marcu 2013 wybrane zespoły zapraszamy do L’Oréal Polska na Briefing Day

- Trzy najlepsze zespoły kontynuują pracę nad case study, współpracując z renomowaną agencją reklamową oraz specjalistami ds. marketingu w L’Oréalu

- W czerwcu 2013 zwycięzcy polskiego finału zmierzą się z resztą świata podczas międzynarodowego Finału w Paryżu

Kto może wziąć udział?


- Studenci dwóch ostatnich lat studiów licencjackich oraz magisterskich, którzy chcą spróbować swoich sił w marketingu, wykorzystać swoją kreatywność, strategiczne myślenie i pasję oraz zmierzyć się ze studentami z Polski i całego świata.

Dlaczego warto?

- 1 nagroda – wycieczka warta €10,000 w dowolne miejsce na świecie oraz puchar L’Oréal Brandstorm;
- 2 nagroda - wycieczka warta €5,000 w dowolne miejsce na świecie;
- 3 nagroda - wycieczka warta €2,500 w dowolne miejsce na świecie.

- A także: możliwość sprawdzenia swojej marketingowej wiedzy w praktyce dołączenia do Talent Development Program w L’Oréal Polska od lipca 2013.

Informacje o wydarzeniach związanych z Brandstorm w Polsce, zwycięskie prezentacje z zeszłorocznego finału i wiele innych informacji znajdziecie na:

www.brandstorm.loreal.com

facebook.com/lorealbrandstormofficial

 Pytania? Kontaktujcie się z Katarzyną Chroł, Junior Recruitment Manager, L’Oréal Polska, kchrol@pl.loreal.com


opublikowano: 2012-11-26
Komentarze
Polityka Prywatności