Konkurs skierowany jest do wszystkich, którzy mają niepowtarzalny talent lub pasję. Celem przedsięwzięcia jest promowanie twórczości uzdolnionych młodych osób. Od 1 do 20 października uczestnicy nadsyłają zgłoszenia na adres: gap.konkurs@headlines.pl. Następnie każdy otrzymuje swój indywidualny dostęp i hasło do ftp, na który może wgrać swoją prace.
Specjalnie dobrane jury, którego, wybiera dziesięciu finalistów. W drugim etapie konkursu trwającym od 23 października do 5 listopada obędzie się głosowanie użytkowników Facebooka na www.facebook.com/GapPolska. Zwyciężą trzy osoby z największą liczbą głosów.
Laureaci konkursu mają szansę pokazać się i zabłyszczeć w profesjonalnej sesji zdjęciowej opublikowanej później na łamach magazynu K MAG oraz Facebooku Gap Polska. Na trzech zwycięzców czekają także vouchery na zakupy w sklepie Gap.
Więcej informacji już wkrótce na:
www.facebook.com/GapPolska, https://www.facebook.com/k.mag, oraz http://www.kmag.pl/
O firmie Gap Inc.
GAP Inc. Jest wiodącym producentem ubrań, akcesoriów i produktów do pielęgnacji ciała dla mężczyzn, kobiet i dzieci pod markami GAP, Banana Republic, Old Navy, Piperlime i Althea. Przychód ze sprzedaży firmy w roku 2010 wyniosła 14,7 mld $. Produkty firmy GAP Inc. Można kupić w ponad 90 krajach świata, w ponad 3100 sklepów firmowych, około 180 sklepów franczyzowych oraz sklepach internetowych. Więcej informacji na stronie www.gapinc.com