Pierwszego września ruszył konkurs „Kronoland”. To projekt firmy Kronopol, największego polskiego producenta płyt i wyrobów drewnopochodnych, w którym mogą wziąć udział kreatywni graficy amatorzy.
Jeśli programy graficzne to dla Ciebie chleb powszedni, a „kreatywność” to Twoje drugie imię, to ten konkurs jest dla Ciebie. Tak w skrócie można opisać inicjatywę firmy Kronopol, największego polskiego producenta płyt i wyrobów drewnopochodnych.
- Celem konkursu jest opracowanie znaku słowno-graficznego KRONOLAND, czyli logo, które będzie symbolizowało wszystkie inicjatywy społeczne, dobroczynne i ekologiczne podejmowane przez Kronopol – wyjaśnia Jarosław Masina, kierownik działu marketingu Kronopolu. – Liczymy szczególnie na młodych, zdolnych grafików, którzy stawiają swoje pierwsze zawodowe kroki i chcieliby spróbować swoich sił na polu biznesowym. To może być dla nich punkt wyjścia do kariery zawodowej i ciekawy projekt do profesjonalnego portfolio.
Jak wziąć udział w konkursie? To proste, wystarczy wypełnić „Formularz zgłoszenia w konkursie”, a potem przesłać w terminie do 31 października przygotowaną według specyfikacji pracę konkursową. W projekcie mogą brać udział zarówno indywidualni artyści, jak i zespoły. Spośród nadesłanych prac jury konkursowe składającego się z przedstawicieli organizatora oraz wybranej do tego celu agencji reklamowej nagrodzi najlepsze projekty, a zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną.
Kreatywni na start, kariera czeka!
Więcej informacji o konkursie, a także pełen regulamin i informacja o firmie Kronopol na stronie: www.kronopol.pl.