data ważności: 31 października 2012 (środa)

Kreatywni na start – ruszył konkurs Kronoland

Pierwszego września ruszył konkurs „Kronoland”. To projekt firmy Kronopol, największego polskiego producenta płyt i wyrobów drewnopochodnych, w którym mogą wziąć udział kreatywni graficy amatorzy.

Jeśli programy graficzne to dla Ciebie chleb powszedni, a „kreatywność” to Twoje drugie imię, to ten konkurs jest dla Ciebie. Tak w skrócie można opisać inicjatywę firmy Kronopol, największego polskiego producenta płyt  i wyrobów drewnopochodnych.

- Celem konkursu jest opracowanie znaku słowno-graficznego KRONOLAND, czyli logo, które będzie symbolizowało wszystkie inicjatywy społeczne, dobroczynne i ekologiczne podejmowane przez Kronopol – wyjaśnia Jarosław Masina, kierownik działu marketingu Kronopolu. –  Liczymy szczególnie na młodych, zdolnych grafików, którzy stawiają swoje pierwsze zawodowe kroki i chcieliby spróbować swoich sił na polu biznesowym. To może być dla nich punkt wyjścia do kariery zawodowej i ciekawy projekt do profesjonalnego portfolio.

Jak wziąć udział w konkursie? To proste, wystarczy wypełnić „Formularz zgłoszenia w konkursie”, a potem przesłać w terminie do 31 października przygotowaną według specyfikacji pracę konkursową. W projekcie mogą brać udział zarówno indywidualni artyści, jak i zespoły. Spośród nadesłanych prac jury konkursowe składającego się z przedstawicieli organizatora oraz wybranej do tego celu agencji reklamowej nagrodzi najlepsze projekty, a zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną.

Kreatywni na start, kariera czeka!

Więcej informacji o konkursie, a także pełen regulamin i informacja o firmie Kronopol na stronie: www.kronopol.pl.


opublikowano: 2012-09-10
Komentarze
Polityka Prywatności