data ważności: 18 września 2012 (wtorek)

Konkurs "Dlaczego codziennie warto się uśmiechać?"

Czas odmienić białostockie twarze i sprawić, by uśmiech zagościł na nich na dobre. 5 października 2012 rusza pierwsza edycja wyjątkowego Dnia Uśmiechu. Z tej okazji przygotowano specjalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Magiczna moc uśmiechu to temat, o którym można pisać godzinami. Chyba każdy z nas ma bowiem w pamięci uśmiech ukochanej osoby, spontaniczny uśmiech mijanej na ulicy osoby, uśmiech ulubionej aktorki bądź uśmiech przygotowany na efektowne pozowanie do zdjęcia. Uśmiech, który sprawia, że życie wydaje się prostsze, a świat nabiera bardziej intensywnych kolorów.

Jedynym minusem towarzyszącym kwestii uśmiechu jest fakt, że uśmiechamy się stanowczo za rzadko! Zamiast posyłać innym uśmiech i swoją pozytywną energię, wolimy podejść do życia z rezerwą chłodu – zapominając, że przecież uśmiech nic nie kosztuje i nie ma żadnych skutków ubocznych!

Jak zdobyć nagrodę?

  • Stwórz kreatywną odpowiedź na pytanie: Dlaczego codziennie warto się uśmiechać?
  • Prześlij swoją pracę na adres irena.sosnowska@o2.pl – na prace czekamy do 18 września do północy. Akceptujemy wszystkie formy odpowiedzi na pytanie – prace tekstowe, rysunkowe, malarskie itd. - jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia:)
  • Poczekaj na wyniki i ciesz się z wygranej!:)

Nagrody oraz dyplomy zostaną wręczone Laureatom podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 10 października 2012 roku.  Prace konkursowe zostaną zaprezentowane na specjalnej wystawie, a najlepsze z nich zostaną opublikowane na stronie:

http://dzienusmiechu.pl/

Dzień Uśmiechu to nie tylko konkursy i prezenty, ale także warsztaty, animacje i pokazy, które rozbawią uczestników wydarzenia. Szlak Uśmiechu, biegnący tego dnia przez cały Białystok, odkryje przed nimi pokazy utalentowanych żonglerów, szczudlarzy i akrobatów. Każdy, bez względu na wiek, znajdzie zatem coś dla siebie. 

Dołącz do nas i śmiej się do łez!:)

Organizatorem akcji jest właściciel innowacyjnego programu In My Opinion (imo.pl), dedykowanego strefie handlowo-usługowej. Jego celem jest promowanie zachowań skutkujących poznaniem opinii konsumentów i wdrażaniem ich sugestii.


opublikowano: 2012-09-10
Komentarze
Polityka Prywatności