New Yorker, to popularna marka odzieżowa skierowana do młodych, dynamicznych i kochających życie ludzi. Dlatego też do międzynarodowego konkursu "Brand New Challenge" New Yorker zaprosił studentów z 160 uniwersytetów w 32 krajach, w których posiada swoje sklepy. Projekt ma zainteresować osoby, które chcą się sprawdzić w obszarze badań i analiz rynkowych oraz komunikacji i strategii marketingowych,
w branży odzieżowej.
Dziesięć najlepszych zespołów otrzyma nagrodę pieniężną, natomiast zwycięski zespół będzie mógł zaprezentować swój projekt dyrektorom zarządzającym marki New Yorker oraz przedstawicielom działu zarządzania marką w centrali spółki w Brunszwiku. Zespół ten weźmie także udział w stażu, otrzymując szansę sprawdzenia w praktyce zdobytej wiedzy. Aplikacje do konkursu można składać wchodząc na stronę: http://www.newyorker.de/brand-new/.
Zgłoszenia - uczestnicy mogą zgłaszać się do konkursu do 15 czerwca 2012. Projekty oraz wyniki analizy muszą być przedłożone nie później niż 1 października 2012. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 listopada 2012.
Zadanie dla studentów składa się z dwóch części:
- pierwsza polega na wykonaniu analizy rynku branży odzieżowej w kraju studentów. Uczestnicy konkursu będą musieli odpowiedzieć na pytania dotyczące klientów, ich stylu życia i zachowań konsumenckich. Analiza będzie również dotyczyła marki New Yorker i jej postrzegania w krajach pochodzenia studentów;
- druga część zadania, podczas której uczestnicy korzystać będą z informacji zdobytych w części pierwszej, polegać będzie na stworzeniu strategii marketingowej. Strategia powinna prezentować pomysły oparte na zebranych danych.
Nagroda pieniężna - za najlepszy projekt zespół otrzyma nagrodę w wysokości 5 000 EUR. Ponadto członkowie zwycięskiej drużyny będą mogli wziąć udziału w stażu w centrali New Yorker. Kolejne zespoły otrzymają: 3 000 EUR (drugie miejsce), 1 000 EUR (trzecie miejsce) oraz 300 EUR (miejsca od czwartego do dziesiątego).
- Jako globalna marka nie możemy zapominać o poszczególnych krajach, z ich odrębnymi cechami kulturowymi, dotyczącymi stylu życia i konsumpcji. Mamy ogromną nadzieję, że dzięki naszemu międzynarodowemu konkursowi, spotkamy wielu kreatywnych młodych ludzi, których projekty przyczynią się zarówno do rozwoju ich samych, jak i naszej firmy.
Studenci, którzy wezmą udział w konkursie otrzymają szansę zastosowania i sprawdzenia swoich specjalistycznych umiejętności. Praktyka uzupełnia naukę! W ramach rozszerzenia naszych działań rekrutacyjnych, New Yorker wykorzysta również konkurs do zbudowania międzynarodowych bazy osób, które w przyszłości mogłyby potencjalnie znaleźć swoje miejsce w szeregach naszej firmy. - powiedziała Saskia Bahr, Division Head PR, New Yorker.
Dodatkowych informacji udziela:
Kamila Derkowska
kamila.derkowska@grayling.com
+48 607 102 439