data ważności: 31 maja 2012 (czwartek)

VI edycja Konkursu Młodych Badaczy

Już po raz szósty Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku przyzna nagrody autorom najlepszych prac magisterskich poświęconych tematyce badań opinii i rynku.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, do udziału w Konkursie Młodych Badaczy zapraszamy studentów: socjologii, psychologii, ekonomii, marketingu i zarządzania oraz matematyki, którzy obronili prace dyplomowe bezpośrednio związane z badaniami opinii i rynku. Celem konkursu jest popularyzacja zawodu badacza w środowisku studenckim oraz nawiązanie kontaktu z najzdolniejszymi studentami zainteresowanymi karierą badawczą. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne (I miejsce - 5 tys. zł, II miejsce - 3 tys. zł, III miejsce - 2 tys. zł) oraz staże w renomowanych instytutach badawczych skupionych w OFBOR.

W dotychczasowych pięciu edycjach konkursu wzięło udział ponad 80 autorów prac o tematyce badawczej.

"Myślę, że dla młodych ludzi praca w badaniach rynku i opinii to bardzo ciekawa perspektywa zawodowa. Nasza branża daje możliwość wykonywania interesującej i dobrze płatnej pracy. Znalezienie się w gronie laureatów konkursu na pewno zwiększa szansę znalezienia atrakcyjnej posady." - mówi Janusz Durlik, prezes OFBOR-u.

Organizatorem Konkursu oraz fundatorem nagród jest Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (www.ofbor.pl). OFBOR jest stowarzyszeniem skupiającym instytuty badawcze, powołanym w celu kontroli przestrzegania norm etycznych oraz metodologicznych w badaniach opinii i rynku, a także działającym na rzecz publicznego zaufania do badań. Organizacja działa od 1997 roku i skupia 20 wiodących agencji badawczych.

Szczegóły dotyczące Konkursu, wraz z regulaminem są dostępne na stronie internetowej organizatora: www.ofbor.pl.


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności