data ważności: 31 stycznia 2012 (wtorek)
(Archiwum)

Rusza pierwsza polska edycja konkursu Young Creative Chevrolet

14 grudnia 2011 r. rozpocznie się pierwsza polska edycja konkursu Young Creative Chevrolet skierowanego do studentów uczelni artystycznych oraz o profilach związanych z kategoriami konkursowymi: modą, filmem, fotografią i sztukami wizualnymi.

W Europie będzie to już szósta edycja tego konkursu, który co roku przyciąga coraz więcej młodych artystów. Dzięki inicjatywie marki Chevrolet mają oni szansę rozwijać swoją kreatywność, a także doskonalić umiejętności u boku  profesjonalistów.

Uczestnicy polskiej edycji konkursu będą mieli za zadanie stworzenie pracy nawiązującej do nowej kampanii marki Chevrolet „Make It Happen”, ukazującej ducha optymizmu i wykorzystania szans. Zgłoszenia będą oceniane w czterech kategoriach: moda, film, fotografia i sztuki wizualne. Autorzy najciekawszych projektów będą mieli nie tylko szansę zaprezentować swoje prace na forum krajowym, ale i międzynarodowym, bowiem laureaci polskiej edycji konkursu walczyć będą o nagrodę główną w europejskiej rundzie finałowej.

„Chevrolet jest pod wrażeniem twórczości cyklicznie prezentowanej w konkursie Young Creative Chevrolet. Jesteśmy dumni z tego, że poprzez tę inicjatywę możemy wspierać wschodzących artystów i projektantów. Wnioskując z ostatnich pięciu edycji konkursu możemy spodziewać się jeszcze  bardziej kreatywnych prac w tegorocznej edycji Young Creative Chevrolet” — powiedział Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe.

W 2011 roku w Young Creative Chevrolet wzięło udział 155 studentów z 22 krajów europejskich.

Termin nadsyłania zgłoszeń uczelni do udziału w konkursie upływa 31 stycznia 2012 r. Szczegóły dotyczące Young Creative Chevrolet są dostępne na stronie www.youngcreativechevrolet.eu


ostatnia aktualizacja: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności