data ważności: 07 lipca 2011 (czwartek)

Złote Spinacze 2011

Jeszcze przez 3 tygodnie – do 7 lipca - można zgłaszać projekty do konkursu, w którym nagrodą są najcenniejsze statuetki polskiego środowiska PR - Złote Spinacze.

Związek Firm Public Relations wspólnie z członkami jury po raz pierwszy w historii konkursu opracował przewodnik, mający  pomóc  uczestnikom w przygotowaniu formularza zgłoszeniowego.

Jak wiele zależy od właściwego opisu projektu najlepiej wiedzą członkowie jury, którzy co roku weryfikują i oceniają ponad 100 zgłoszeń. Zgłaszając do konkursu świetny projekt nie powinniśmy zapominać, że znaczącą rolę odgrywa jego odpowiednie zaprezentowanie. Dobrze przygotowany opis działań komunikacyjnych ułatwi jury poznanie projektu i właściwą ocenę jego zalet. Warto pamiętać o kilku zasadach, które mogą zadecydować o naszym sukcesie. Opracowując przewodnik, chcieliśmy przede wszystkim pokazać, że przygotowanie zgłoszenia do konkursu nie jest tak trudne i pracochłonne, jak wiele osób może myśleć – powiedział Paweł Trochimiuk, juror i Prezes Zarządu Związku Firm Public Relations, organizatora konkursu.

Przewodnik jest dostępny na stronie www.zlotespinacze.pl. Składa się z praktycznych porad i komentarzy odnoszących się do kolejnych części formularza konkursowego. Pozwala sprawnie wypełnić zgłoszenie, podkreślić najmocniejsze strony projektu i właściwie rozłożyć akcenty, wskazując na jego kluczowe elementy. Termin przesyłania zgłoszeń mija 7 lipca o godz. 16.00.

Wiele firm i instytucji, które na co dzień realizują ciekawe projekty PR w niszowych branżach, nie zgłasza ich do konkursów ze względu na niewielkie budżety czy mniej spektakularne efekty. Kryteria oceny projektów w konkursie ZFPR są  tak skonstruowane, by zwracać uwagę na jakość prowadzonych działań PR i ich efektywność kosztową. Dlatego również małe projekty realizowane przy wsparciu niewielkich budżetów mają szansę na zdobycie prestiżowej statuetki. Mamy nadzieję, że przewodnik będzie kolejnym argumentem, który przekona mniejsze firmy i instytucje do zgłaszania swoich kampanii. Złote Spinacze służą prezentacji i wymianie doświadczeń na temat najlepszych, a nie tylko największych projektów – stwierdziła Jadwiga Święcicka-Stępak, Dyrektor biura Związku Firm Public Relations. .

7 RZECZY, O KTÓRYCH MUSISZ PAMIĘTAĆ, ABY WYGRAĆ KONKURS ZŁOTE SPINACZE
1. Liczy się pierwsze wrażenie. Zwróć szczególną uwagę na skrócony opis projektu.
2. Starannie dobierz kategorie.
3. Wyraźnie określ cele.
4. Pokaż największe atuty projektu.
5. Nie wdawaj się w zbędne szczegóły.
6. Nie zakładaj, że jury zna Twoją branżę.
7. Pamiętaj, że efekty powinny być mierzalne.

O konkursie Złote Spinacze
Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i jest kierowany do wszystkich podmiotów (firm, instytucji oraz osób) realizujących projekty PR w Polsce. Prace oceniane będą przez ponad 40-osobowe jury złożone z uznanych ekspertów branży PR, autorytetów środowiska mediów oraz przedstawicieli organizacji biznesowych i pozarządowych.
Partnerem merytorycznym konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG, która czuwa nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem. Patronat medialny nad wydarzeniem do dnia dzisiejszego objęły: Radio PIN, Brief, Bankier.pl, Marketing przy kawie, Mediarun.pl, Goldenline.pl, Newsline.pl, CR Navigator, StepStone.pl, prnews.pl, PRoto.pl oraz Edustacja.  Uroczysta gala Złotych Spinaczy odbędzie się  25 października w hotelu Intercontinental w Warszawie.
Więcej informacji na temat Złotych Spinaczy, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.zlotespinacze.pl.

Pełna treść przewodnika znajduje się na stronie www.zlotespinacze.pl


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności