data ważności: 10 lipca 2011 (niedziela)
Wygraj NIC?
Wygraj NIC – tak brzmi hasło najnowszej promocji konsumenckiej firmy Unimil. Ciekawe, bo po co grać, jeśli do wygrania jest NIC. Sprawdziliśmy więc co kryje się pod tym tajemniczym NIC
i oto co odkryliśmy.
Jak się okazuje, to NIC wcale nie oznacza braku wygranych. NIC to skrót od Nowych Inspiracji Cielesnych, do odkrywania których zachęca producent znanych większości z nas prezerwatyw Unimil SKYN. Jak przystało na specjalistów ds. przyjemności, za ich odkrywanie rozdaje przyjemne nagrody – tych którzy nie zauważą informujemy, że NIC to także pierwsze litery nazw poszczególnych nagród.
Zapowiada się rozkoszna kampania. Zajrzeliśmy więc na stronę internetową www.skyn.pl
i przyjrzeliśmy się jej bliżej.
W wielkim skrócie jest to wyścig z czasem i działa tak: kupujemy opakowanie prezerwatyw Unimil SKYN – koniecznie zachowujemy paragon, wysyłamy sms-a o treści „NIC” pod nr 7137 i jak najszybciej odpowiadamy na proste pytanie z wiadomości zwrotnej.

Co dalej? Wygrywają Ci, którzy mają najkrótsze czasy pomiędzy otrzymaniem pytania, a odesłaniem odpowiedzi. I co ważne, każdego dnia, tygodnia, miesiąca. Dlaczego? Przez cały czas trwania kampanii, tj.: od 9 maja do 10 lipca można wygrać „jakieś” NIC. Codziennie jest to jedno z dziesięciu Napełnianych Informacjami Cud 8GB – pendrive Unimil SKYN. Co tydzień – jeden z 5 Niezbędników Innowacyjnego Czytelnika – Amazon Kindle.
A raz w miesiącu: wielkie NIC, czyli Na Ibizie Chillout – tygodniowy wyjazd na Ibizę dla zwycięzcy oraz trójki jego znajomych.
Na stronie internetowej organizatora akcji znaleźliśmy jeszcze inne ciekawe atrakcje będące jednym
z elementów promocji konsumenckiej NIC. Szczególną uwagę zwróciliśmy na Kamasutrę 3D
w technologii Augumented Reality. Interesujące, tym bardziej, że dotyczy sfery naszego życia intymnego. Taki postęp technologiczny, chyba bardzo się nam podoba. A Wy co o tym sądzicie?
Podsumowując: Ibiza za opakowanie prezerwatyw? Warto spróbować.

ostatnia zmiana: 2012-05-18