data ważności: 19 czerwca 2011 (niedziela)

Milion Na Reklamę

Money.pl i Netia SA – stawiają na rozwój przedsiębiorczości w wirtualnym świecie. Dziś ruszył konkurs!

Za najlepsze hasło reklamowe, właściciel małej firmy, wygra dla niej MILION złotych w reklamie, na portalu Money.pl. Masz małą firmę a marzysz o wielkiej – weź udział w tym konkursie, a dasz sobie na to szansę!

Do 19 czerwca właściciele małych i średnich przedsiębiorstw mogą zawalczyć o budżet na działania marketingowe dla swoich firm. Milion złotych w reklamie, na Money.pl, jednym z największych portali biznesowych w Polsce. Reklama w internecie jest coraz bardziej popularna. Od lat spotkać tu można właścicieli największych budżetów marketingowych. Internet to ekonomiczny rachunek, zasięg, łatwość multiplikowania przekazu i tym samym możliwość docierania do nieprzebranych rzeszy konsumentów.  Milion złotych na reklamę, na portalu Money.pl - to miliony odsłon i szans na dotarcie do grupy celowej.

Użytkownicy serwisów GrupyMoney.pl to około 5 milionów osób miesięcznie. Przedstawiciele najważniejszych gałęzi biznesowych, przedsiębiorcy, managerowie, politycy, najlepsi Klienci – mówi Aleksander Kusz prezes Money.pl – konkurs z Netią, który może przełożyć się na wyniki finansowe i rozwój wielu małych firm to nasz wspólny strzał w dziesiątkę. Sami - Money.pl i Netia SA - doskonale wiemy, jak wiele można zdziałać w przestrzeni wirtualnej. Działamy w niej z sukcesami od lat, widzimy w niej przyszłość i wciąż ogromny potencjał. Tu są najlepsi Klienci i nieograniczona przestrzeń na dynamiczny rozwój. Wierzę, że ten konkurs dotrze do wszystkich, którzy myślą przyszłościowo o swojej firmie. Dla liderów konkursu może być to początek wielkiego biznesu.”
   
Wirtualny biznes
Wszyscy, którzy prowadzą własne firmy doskonale wiedzą jak wiele daje możliwość korzystania z sieci i jej zasobów. W internecie pozyskujemy Klientów, nawiązujemy kontakty, dokonujemy transakcji. Dzięki rozwojowi sieci i jej rosnącym możliwościom wciąż zwiększamy szybkość i zasięg działania.

- Netia jest jednym z największych a jednocześnie najdynamiczniej rosnących dostawców internetu w Polsce. Naszą ambicją jest zaś stać się największym w kraju dostawcą świata on-line. Dążenie do oferowania Klientom jak największej wartości dodanej, znakomicie wpisuje się w ideę konkursu, wspierającego innowacyjne podejście do wykorzystania internetu w prowadzeniu biznesu. Liczę na pomysłowość naszych przedsiębiorców i spodziewam się wielu ciekawych zgłoszeń  – powiedział Grzegorz Esz, Dyrektor ds. Komercyjnych, członek zarządu Netii.
 

ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności