data ważności: 17 stycznia 2011 (poniedziałek)

Światła, kamera, akcja!

Zdobądź nagrodę realizując filmy promocyjne dla Urzędu Publikacji (Publications Office) Unii Europejskiej.

Urząd Publikacji Unii Europejskiej odwołuje się do kreatywności i umiejętności technicznych młodych ludzi studiujących przedmioty takie, jak komunikacja i film w celu stworzenia krótkich, zabawnych i wciągających filmików reklamujących dwa spośród serwisów Urzędu – EU Bookshop i Ted (Elektroniczny Biuletyn Zamówień Publicznych).

Konkurs jest otwarty dla wszystkich szkół i uczelni działających na terenie 27 państw członkowskich UE i krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EEA).

Zwycięski film reklamujący każdy z dwóch serwisów otrzyma nagrodę w wysokości 5000 €, druga nagroda wyniesie 3000 €, a nagroda za trzecie miejsce to 1000 €.

Zwycięzcy i pozostali laureaci konkursu zostaną zaproszeni na specjalną uroczystość wręczenia nagród w Urzędzie Publikacji w Luksemburgu, w lutym 2011 r.

Termin składania prac konkursowych – 17 stycznia 2011 r.


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności