data ważności: 20 grudnia 2010 (poniedziałek)

HP Polska ogłasza konkurs na oryginalny street-art!

Uczestnikiem i zwycięzcą ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez HP Polska i Magazyn http://www.finelife.pl/ może zostać każdy.

Wystarczy dostrzec i przesłać na adres coloredbyhp@finelife.pl zdjęcie graffiti, które uwieczniono w otwartej przestrzeni, np. na ścianach budynków czy murach.

Najbardziej fantazyjne dzieła będą wybierane i ponownie fotografowane przez znaną artystkę Lidię Popiel. A wszystko  po to, by ulicznym dziełom zapewnić trwałe miejsce w historii sztuki.
Graffiti, choć jest sztuką wielokrotnie zapierającą dech w piersiach przechodniów, często ginie albo na skutek działań pseudoartystów albo przez mylne utożsamianie bajecznych murali z wandalizmem. Chcemy to zmienić w prosty sposób. Wiele kapitalnych pomysłów zbyt szybko odchodzi w niepamięć – mówi Izabela Sulima, Consumer Marketing Manager w HP Polska

Konkurs na najciekawsze murale, prowadzony w ramach akcji Colored by HP, składa się z dwóch części. W pierwszej fazie nadesłane zdjęcia murali będą na bieżąco zamieszczane w specjalnym dziale magazynu http://www.finelife.pl/ (Colored by HP). Co tydzień autorzy najlepszych propozycji będą nagradzani drukarkami i oryginalnymi tuszami HP, a prace udokumentowane w wyjątkowym albumie „Polskie murale w obiektywie Lidii Popiel”.   
W tym celu (drugi etap) znana artystka i zarazem redaktor naczelna http://www.finelife.pl/ będzie odwiedzać i fotografować miejsca z najpiękniejszymi graffiti. Premierę albumu, który zostanie wydrukowany przy wykorzystaniu produktów HP, zaplanowano podczas wernisażu w Warszawskiej Szkole Filmowej w styczniu 2011 roku.

- Nie trzeba być zawodowym fotografem, aby wziąć udział w akcji. Wystarczy czujne oko, które wyłowi z miejskiego pejzażu prawdziwe perełki. Razem możemy je uratować, dokumentując twórczość ulicznych i często anonimowych artystów na wiele pokoleń – dodaje Lidia Popiel.


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności