data ważności: 24 grudnia 2010 (piątek)
Stock Prestige i Hugo Boss przedświąteczna akcja marketingowa
Marka Stock Prestige właśnie rozpoczęła przedświąteczną akcję prosprzedażową „Zasmakuj w doskonałości i wygraj zegarek”. Zabawa konkursowa będzie trwała dokładnie 50 dni, od 5 listopada do 24 grudnia.
W sklepach właśnie pojawiła się limitowana edycja Stock Prestige, wódki premium, która opatrzona jest specjalnymi zawieszkami informującymi o ekskluzywnym konkursie skierowanym do pełnoletnich konsumentów. Przy zakupie limitowanej, konkursowej butelki Stock Prestige, każdy ma szanse wygrać zegarek ekskluzywnej marki Hugo Boss. Losowania będą odbywać się codziennie przez 50 dni.
Zabawa skierowana jest do konsumentów, którzy cenią jakość i sięgają po produkty z półki premium. Taka jest też nagroda – męski zegarek na rękę marki Hugo Boss. Pytanie konkursowe także dotyczy tych dwóch marek premium, które mają wieloletnią tradycję i ugruntowaną pozycję na rynku. – Proponując konsumentom nasz produkt premium, nawiązaliśmy współpracę z marką, która jest synonimem uznanej renomy, określonego stylu życia i która doskonale łączy się z naszą filozofią doskonałej jakości – mówi Paweł Wałach, Brand Manager Stock Polska.
Dokładny mechanizm konkursu opisany jest na wspierającej akcję stronie www.wygrajzegarek.pl oraz na materiałach reklamowych dostępnych w wyselekcjonowanych punktach sprzedaży w całym kraju.
Organizatorem konkursu jest agencja Pixelmakers, za materiały POS odpowiada agencja Koledzy.
ostatnia zmiana: 2012-05-18