data ważności: 15 października 2010 (piątek)
IV edycja konkursu „Teraz Polska Promocja”
Rusza IV edycja konkursu „Teraz Polska Promocja”. Na autorów najlepszych prac magisterskich dotyczących promocji Polski czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości ok. 50.000 zł.
Oprócz nagród
finansowych będzie można zdobyć także atrakcyjne staże, praktyki, a
nagrodzone prace będą miały szanse na publikacje. Głównym organizatorem
Konkursu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego.
Konkurs na
najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski, stał się w
ostatnich latach jednym z najbardziej prestiżowych konkursów prac
magisterskich. Inicjatywę współorganizują Polska Agencja Informacji i
Inwestycji Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja
Rozwoju Przedsiębiorczości a także Agencja Rynku Rolnego. Patronat
honorowy nad projektem objęli: Minister Gospodarki, Minister Spraw
Zagranicznych, Minister Sportu i Turystyki, Minister Nauki i Szkolnictwa
Wyższego, Minister Rozwoju Regionalnego, Minister Rolnictwa i Rozwoju
Wsi oraz Narodowy Bank Polski.
W gronie licznych Partnerów
znajdują się m.in. największe warszawskie uczelnie: UW, SGH i SGGW, a
także Giełda Papierów Wartościowych, PGNiG oraz Deutsche Bank. Patronem
Medialnym jest TVP Info.
"Konkurs organizowany jest po raz czwarty i
jest to kolejna edycja, którą otwieramy w szerszym gronie Partnerów i
Patronów, niż przed rokiem, z bogatszą pulą nagród dla Laureatów. Jest
to dowodem na to, że inicjatywa jest potrzebna, że ciągle istnieje duże
zapotrzebowanie na realizację nie tylko ciekawych poznawczo, ale przede
wszystkim przydatnych projektów badawczych - takich, których wyniki mają
wartość publikacyjną i wdrożeniową. Jako Prezes fundacji, która
zainicjowała to przedsięwzięcie, mam satysfakcję, że Godło „Teraz
Polska” patronuje wysiłkom młodego pokolenia naukowców, poświęconym
sprawom promocji Polski"- powiedział Krzysztof Przybył - Prezes Fundacji
Polskiego Godła Promocyjnego.
Tematem konkursu jest szeroko
rozumiana promocja Polski – od zagranicznego wizerunku naszego kraju,
przez promocję gospodarczą, a w tym eksport i inwestycje zagraniczne,
promocję produktów rolno-spożywczych i regionalnych po promocję nauki,
kultury, czy sportu i turystyki. Prof. dr hab. Krzysztof Opolski - WNE
UW, Przewodniczący Komisji Ekspertów Konkursu: "Dzięki takim
przedsięwzięciom, jak Konkurs „Teraz Polska Promocja”, tematyka promocji
naszego kraju jest nie tylko domeną dyskusji polityków i urzędników,
ale staje się poważną dziedziną badań naukowych. Do organizatorów
Konkursu dociera wiele sygnałów świadczących o tym, że istnieje duże
oczekiwanie na kontynuację i rozwój przedsięwzięcia w przyszłości, a
prace badawcze nad marketingiem terytorialnym dostarczają ich autorom
sporej satysfakcji. Marketing miejsc ma wiele oblicz: ekonomiczne,
socjologiczne, politologiczne, menedżerskie. Aby umiejętnie promować
Polskę, jej gospodarkę, naukę, regiony i produkty, musimy uczyć się
rozumienia tych różnorodnych mechanizmów i aspektów marketingu
terytorialnego. Zachęcamy wszystkie polskie uczelnie do uwzględniania w
swoich planach badawczych tematyki promocji Polski w świecie."
Dla
autorów najlepszych prac magisterskich przygotowano bardzo atrakcyjną
pulę nagród. Na same nagrody główne przeznaczono fundusz ok. 15 tysięcy
złotych, na Laureatów czekają także nagrody specjalne Ministra
Gospodarki, Ministra Spraw Zagranicznych, Ministra Sportu i Turystyki,
Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministra Rozwoju Regionalnego,
Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Narodowego Banku Polskiego. Łączna
pula nagród pieniężnych wynosi prawie 50 tysięcy złotych, a i to nie
wszystko – można zyskać także staże i praktyki oraz możliwość
opublikowania fragmentów nagrodzonej pracy.
Organizatorzy
czekają na zgłoszenia prac do 15 października 2010 roku.
Wyniki
konkursu zostaną natomiast ogłoszone na uroczystej gali w grudniu br.
Szczegółowe
informacje dotyczące konkursu: www.terazpolska.pl
ostatnia zmiana: 2012-05-18