data ważności: 01 czerwca 2010 (wtorek)

Uwolnij radość z mundialu

XIX Mistrzostwa Świata w piłce nożnej rozpoczną się 11 czerwca. W ciągu miesiąca 32 drużyny rozegrają na 10 stadionach 64 spotkania, które przed telewizorami obejrzą miliardy fanów na całym świecie. Wszystkim polskim kibicom, którzy niezwykłe sportowe emocje chcieliby przeżyć na żywo, Coca-Cola w ramach kampanii „Uwolnij radość” daje szansę wyjazdu do RPA.

Uczestnicząc w konkursach, prowadzonych między innymi na portalu Coke.pl, zdobyć można bilety na jeden z najbardziej oczekiwanych meczy fazy grupowej pomiędzy Portugalią a Brazylią, a także na wielki finał 11 lipca, na który Coca-Cola zaprosiła także króla polskich kibiców, Andrzeja Bobowskiego.

W ramach kampanii „Uwolnij radość” marka Coca-Cola umożliwi obejrzenie meczu na żywo kilkudziesięciu polskim kibicom. Kluczowy dla nowej kampanii jest portal Coke.pl gdzie po wpisaniu kodu z promocyjnej butelki Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta i Sprite wygrać można 6 dwuosobowych pakietów na mecz Portugalia-Brazylia, który zostanie rozegrany 25 czerwca 2010 r. oraz markowe piłki przygotowane specjalnie na Mistrzostwa Świata.

W ramach konkursu organizowanego z Radiem Eska „Uwolnij radość z mundialu” polscy kibice będą mieli szansę wygrać pakiet wyjazdowy na wielki finał 11 lipca. Dodatkowo, w ramach współpracy z radiem powstanie mapa radości polskich kibiców uwzględniająca miejsca, w których polscy fani piłki nożnej kibicują swoim ulubionym drużynom.

We współpracy marki Coca-Cola z Przeglądem Sportowym przez cały okres do rozpoczęcia mistrzostw powstają Zeszyty Kibica, których zwieńczeniem będzie Skarb Kibica. Coca-Cola będzie też sponsorem wyjazdu króla polskich kibiców, Andrzeja „Bobo” Bobowskiego, na mecz finałowy mistrzostw. Relacja z wyjazdu zostanie opublikowana na łamach Przeglądu Sportowego.

Dzięki marce Coca-Cola do RPA wyjadą także młodzi polscy piłkarze, uczestnicy tegorocznej edycji turnieju Coca-Cola Cup, którzy zwyciężyli w specjalnie zorganizowanym konkursie na najlepsze triki i efektowne zagrania piłkarskie Jego czterej zwycięzcy pojadą na obóz piłkarski zorganizowany w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym. Wraz z rówieśnikami z całego świata będą mogli pod okiem profesjonalnych trenerów doskonalić swoje umiejętności piłkarskie oraz poczuć niepowtarzalną atmosferę wielkiego piłkarskiego święta podczas jednego z meczów mundialu.

Spot, o który oparta jest kampania, zatytułowany „Historia celebracji”, został zainspirowany historią legendarnego bohatera Mistrzostw Świata FIFA 1990, Rogera Milla. Spot otwiera przypomnienie euforycznego tańca radości, jaki piłkarz wykonał po zdobytej bramce.

Dopełnieniem kampanii telewizyjnej jest kampania na wybranych portalach internetowych oraz działania w punktach sprzedaży wsparte opakowaniami promocyjnymi dedykowanymi Mistrzostwom Świata.

Zakupem mediów zajęła się agencja Starcom, kreację przygotował McCann Erickson. Działania w Internecie prowadzi K2, a za komunikację kampanii odpowiada Edelman Polska.


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności