data ważności: 20 maja 2010 (czwartek)
Ekologiczny konkurs outdoorowy
Firma reklamy zewnętrznej zaprasza wszystkie utalentowane plastycznie osoby do udziału w konkursie „Jak logicznie przekonać do ekologii”. Do 20 maja na adres można nadsyłać projekty plakatów oudoorowych przekonujących do ekologicznych rozwiązań.
Trzy nagrodzone projekty wybierze jury, któremu przewodniczy prof. dr hab. Andrzej Falkowski, Kierownik Katedry Psychologii Marketingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Nagrodą w konkursie jest miesięczna ekspozycja zwycięskich prac na wielkoformatowych nośnikach Cityboard Media w wybranych przez laureatów miastach. Szczegóły dotyczące formatu i układu prac są zawarte w Regulaminie.
Konkurs jest jednym z elementów kampanii promującej ekoplakat™ - nowatorskie na polskim rynku reklamy zewnętrznej podłoże do druku. Jest ono proekologiczne - wykonany z jednego elementu plakat montuje się bez użycia kleju i wody, można go w 100% przetworzyć.
ostatnia zmiana: 2012-05-18