data ważności: 04 maja 2010 (wtorek)
TEQUILA dla najlepszych
„Zarabiaj na kreatywności” – to hasło przyświeca VII edycji konkursu stażowego „TEQUILA\ dla najlepszych”, który ruszył 12 kwietnia.
Autorzy najlepszych prac otrzymają płatne, miesięczne staże w agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska, odpowiedzialnej m.in. za akcje dla marek Tyskie, Maxwell House czy Nivea. Dla wielu laureatów dotychczasowych edycji konkurs stał się początkiem kariery w branży marketingowej.
Celem konkursu stażowego „TEQUILA\ dla najlepszych” jest wyłowienie indywidualności, ludzi z pasją, których stać na kreatywne pomysły, oparte jednak na solidnych założeniach biznesowych. Na zwycięzców czeka miesięczny staż w poznańskim lub warszawskim oddziale agencji TEQUILA\Polska w Dziale Strategii, Obsługi Klienta lub Kreacji. To jednak nie wszystko. Doświadczenia z poprzednich lat pokazują, że dla wielu osób udział w konkursie to początek stałej współpracy z TEQUILA\Polska. Z siedmiu laureatów zeszłorocznego konkursu trzy osoby zostały na stałe zatrudnione w agencji. Wielu uczestników minionych edycji pracuje obecnie w dużych korporacjach lub pnie się po szczeblach kariery w strukturach TEQUILA\. Karolina Siemieniako – w TEQUILA\ pracuje już od blisko 5 lat, obecnie na stanowisku Senior Account Manager:
W moim przypadku zaczęło się tak samo jak dziś – od rozwiązania case study. Od tamtego czasu miałam okazję zdobywać doświadczenie, pracując dla dużych marek i ucząc się od najlepszych specjalistów w branży. Mój przykład pokazuje, że naprawdę warto próbować swoich sił w konkursie.
Konkurs „TEQUILA\ dla najlepszych” składa się z 2 etapów i potrwa od 12 kwietnia do 24 maja. Konkurs jest adresowany do studentów 3., 4. i 5. roku uczelni artystycznych, ekonomicznych i humanistycznych oraz ubiegłorocznych absolwentów.
W pierwszym etapie uczestnicy mają za zadanie rozwiązać case study i przesłać je do 4 maja 2010 r. na adres konkurs@tequilapolska.pl. Następnie, wybrani uczestnicy zostaną zaproszeni do osobistej prezentacji swoich prac. Case’y oraz wszelkie informacje o konkursie będą dostępne na stronie internetowej www.tequiladlanajlepszych.pl.
Działania komunikujące konkurs będą prowadzone na trzech uczelniach wyższych w Poznaniu (Uniwersytet Adama Mickiewicza, Uniwersytet Ekonomiczny, Akademia Sztuk Pięknych) i trzech w Warszawie (Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa i ASP). Oprócz plakatów i ulotek, na wybranych uczelniach oraz w miejscach odwiedzanych przez studentów (puby, księgarnie, galerie sztuki), pojawią się także wlepki. Będą one zwracały uwagę studentów na kreatywne rozwiązania w otaczającej ich rzeczywistości i zachęcały do takiego samego, twórczego podejścia do konkursowego case study. Dodatkowo, po raz pierwszy w historii konkursu, zakładka „TEQUILA\ dla najlepszych” pojawi się na stronie agencji na portalu Facebook.
ostatnia zmiana: 2012-05-18