data ważności: 20 maja 2010 (czwartek)

Konkurs Młodych Badaczy po raz czwarty

Strona www: www.ofbor.pl

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku po raz czwarty przyzna nagrody autorom najlepszych prac magisterskich poświęconych tematyce badań opinii i rynku.

Podobnie jak przed rokiem do udziału w Konkursie Młodych Badaczy zaproszono studentów socjologii, psychologii, ekonomii, marketingu i zarządzania oraz matematyki, którzy obronili prace dyplomowe bezpośrednio związane z badaniami opinii i rynku. Celem konkursu jest popularyzacja zawodu badacza w środowisku studenckim oraz nawiązanie kontaktu z najzdolniejszymi studentami zainteresowanymi karierą badawczą. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne (pierwsze miejsce – 5 tys. zł, drugie – 3 tys. zł, trzecie – 2 tys. zł) oraz staże w renomowanych instytutach badawczych skupionych w OFBOR.  

W dotychczasowych trzech edycjach konkursu wzięło udział ponad 50 autorów prac o tematyce badawczej.  

„Myślę, że dla młodych ludzi praca w badaniach rynku i opinii to bardzo ciekawa perspektywa zawodowa. Nasza branża daje możliwość wykonywania interesującej i dobrze płatnej pracy. Znalezienie się w gronie laureatów konkursu na pewno ułatwia znalezienie atrakcyjnej posady.” – mówi Janusz Durlik, prezes OFBORu. 

Organizatorem Konkursu oraz fundatorem nagród jest Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (www.ofbor.pl). OFBOR jest stowarzyszeniem skupiającym instytuty badawcze, powołanym w celu kontroli przestrzegania norm etycznych oraz metodologicznych w badaniach opinii i rynku, a także działającym na rzecz publicznego zaufania do badań. Organizacja działa od 1997 roku i skupia 22 wiodące agencje badawcze. 

Szczegóły dotyczące Konkursu, wraz z regulaminem są dostępne na stronie internetowej organizatora: www.ofbor.pl.  

Więcej informacji udziela:

Tomasz Sławiński

Biuro Zarządu Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku

ul. Szarotki 11

02-609 Warszawa

tel./fax 022 648 45 17

e-mail: biuro@ofbor.pl

www.ofbor.pl 


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności