data ważności: 15 stycznia 2010 (piątek)

Konkurs "Z okazji dwusetnej rocznicy urodzin Chopina"

Organizatorem konkursu jest serwis hatalska.com. Waszym zadaniem jest opracowanie kampanii reklamowej, wykorzystującej niestandardowe formy komunikacji marketingowej – czyli ambient media, marketing wirusowy, marketing szeptany, advergaming etc. Produktem jest…Chopin. W kampanii nie chodzi jednak o to, by zwrócić uwagę na Chopina.

Najważniejsze jest to, żeby Chopin stał się bliski młodym ludziom, żeby to nie był „obciach” mieć go w komórce, żeby wiedzieli o nim więcej niż to, że umarł na gruźlicę, żeby byli z niego dumni, tak jak młodzi Austriacy są dumni z Mozarta.

Nagrody:
W konkursie przewidziane są łącznie 4 cenne nagrody:
nagroda główna – nagroda pieniężna – równowartość 1000Euro w złotówkach dla zgłoszenia z Polski lub 1000Euro dla pracy zgłoszonej przez obcokrajowca – przyznana przez Biuro Obchodów Chopin2010.

II nagroda – zaproszenie na Koncert Laureatów XVI Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina – nagroda ufundowana przez Narodowy Instytut im. Fryderyka Chopina.

III nagroda – podwójne zaproszenie do loży VIP na koncercie I Love Chopin – songs to remember (wystąpią m.in. takie gwiazdy, jak: Alicia Keys, Chick Corea, Anna Jopek, Bryan Adams, Genesis, Annie Lennox i inni) – nagroda ufundowana przez producenta koncertu Sony Music Polska.

Nagroda specjalna – roczne stypendium w Szkole Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na jednym z wybranych kursów: Copywriter, Art Director, Account Manager, Event Manager, Strategia – nagroda ufundowana przez Szkołę Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego.

Dodatkowo wszystkie nagrodzone osoby zostaną zaproszone do programu telewizyjnego Chopin2010.pl poświęconego obchodom roku Chopinowskiego. Program emitowany jest w każdą niedzielę o godz. 11.30 na antenie TVP1.

ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności