data ważności: 15 stycznia 2010 (piątek)
Konkurs "Z okazji dwusetnej rocznicy urodzin Chopina"
Organizatorem konkursu jest serwis hatalska.com. Waszym zadaniem jest opracowanie kampanii reklamowej, wykorzystującej niestandardowe formy komunikacji marketingowej – czyli ambient media, marketing wirusowy, marketing szeptany, advergaming etc. Produktem jest…Chopin. W kampanii nie chodzi jednak o to, by zwrócić uwagę na Chopina.
Najważniejsze jest to, żeby Chopin stał się bliski młodym ludziom, żeby
to nie był „obciach” mieć go w komórce, żeby wiedzieli o nim więcej niż
to, że umarł na gruźlicę, żeby byli z niego dumni, tak jak młodzi
Austriacy są dumni z Mozarta.
Nagrody:
W konkursie przewidziane są łącznie 4 cenne nagrody:
nagroda główna – nagroda pieniężna – równowartość 1000Euro w złotówkach
dla zgłoszenia z Polski lub 1000Euro dla pracy zgłoszonej przez
obcokrajowca – przyznana przez Biuro Obchodów Chopin2010.
II nagroda – zaproszenie na Koncert Laureatów XVI Międzynarodowego
Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina – nagroda ufundowana
przez Narodowy Instytut im. Fryderyka Chopina.
III nagroda – podwójne zaproszenie do loży VIP na koncercie I Love
Chopin – songs to remember (wystąpią m.in. takie gwiazdy, jak: Alicia
Keys, Chick Corea, Anna Jopek, Bryan Adams, Genesis, Annie Lennox i
inni) – nagroda ufundowana przez producenta koncertu Sony Music Polska.
Nagroda specjalna – roczne stypendium w Szkole Mistrzów Reklamy przy
Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na jednym z wybranych kursów:
Copywriter, Art Director, Account Manager, Event Manager, Strategia –
nagroda ufundowana przez Szkołę Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona
Koźmińskiego.
Dodatkowo wszystkie nagrodzone osoby zostaną zaproszone do programu
telewizyjnego Chopin2010.pl poświęconego obchodom roku Chopinowskiego.
Program emitowany jest w każdą niedzielę o godz. 11.30 na antenie TVP1.
ostatnia zmiana: 2012-05-18