data ważności: 01 marca 2010 (poniedziałek)
Inauguracja Światowego Konkursu Plakatu
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA wraz z agencją reklamową Dentsu Inc. ogłosili rozpoczęcie drugiej edycji Światowego Konkursu Plakatu dla studentów - IAA Dentsu Global Student Poster Competition.
Celem konkursu
jest wsparcie Organizacji Narodów Zjednoczonych w sprawie
przeciwdziałania zmianom klimatycznym. Tematem przewodnim tegorocznego
konkursu jest różnorodność biologiczna. Bioróżnorodność obejmuje
zróżnicowanie genów, gatunków i ekosystemów, które tworzą życie na
ziemi. Dotyczy zwierząt i roślin, które wymierają w alarmującym tempie.
Rok 2010 uznany został przez ONZ Międzynarodowym Rokiem Różnorodności
Biologicznej, a celem przedsięwzięcia jest podniesienie świadomości
tego zagadnienia i jego znaczenia dla planety. Więcej informacji
dotyczących zmian klimatycznych oraz Międzynarodowego Roku
Bioróżnorodności można znaleźć na stronie http://www.cbd.int
Konkursowym
zadaniem dla studentów jest zaprojektowanie plakatu podnoszącego
świadomość społeczeństwa na temat bioróżnorodności. Głównym założeniem
jest stworzenie loga, które używane będzie w promowaniu tej akcji na
całym świecie. Obowiązującym językiem konkursu jest angielski.
"Zaangażowanie
młodych ludzi w proces uświadamiania społeczeństwom problemu
bioróżnorodności ma kluczowe znaczenie dla sukcesu tych działań.
Potrzebujemy ich energii, kreatywności i pasji. Mamy nadzieję, że
studenci z Polski również czynnie włączą się do akcji i zaprezentuję
wiele atrakcyjnych kreacji"- powiedział Prezes Międzynarodowego
Stowarzyszenia Reklamy IAA Paweł Kowalewski.
Organizacja konkursu możliwa jest dzięki współpracy z japońską agencją reklamową Dentsu Inc.
Założenia konkursu
• Prace mogą nadsyłać studenci uczelni artystycznych oraz kierunku reklama i komunikacja marketingowa.
• Formularze i warunki uczestnictwa są dostępne na stronie internetowej www.iaaglobal.org.
• Konkurs ma zasięg ogólnoświatowy.
• Termin nadsyłania prac mija 1 marca 2010r.
•
Lista zwycięzców z poszczególnych kontynentów (Azja i Pacyfik,
Europa, Ameryka Łacińska, Bliski Wschód, Afryka i USA/Kanada) zostanie
przekazana do światowego jury, które wyłoni głównego zwycięzcę w maju
2010 r.
• Trzy najlepsze prace wystawione zostaną na
międzynarodowych wystawach m. in. Światowym Kongresie IAA w Moskwie w
maju 2010 oraz na Festiwalu Reklamy Cannes Lions.
• W skład
regionalnego i światowego jury wchodzą dyrektorzy kreatywni i eksperci
ze świata reklamy, którym przewodzi Tham Khai Meng, Worldwide Creative
Director i Prezes, WW Creative Rady, Ogilvy i Mather Worldwide.
•
Nagrodzone prace zostaną przedstawione na plakatach, pocztówkach,
książkach, kalendarzach i innych materiałach informacyjnych podczas
światowych wystaw.
• Konkurs plakatu razem z IAA Inter Ad jest
filarem programu IAA Profesjonalny Rozwój i został stworzony dla
studentów w celu sprawdzenia ich umiejętności w rzeczywistych,
branżowych wyzwaniach.
ostatnia zmiana: 2012-05-18