Biorąc udział w konkursie Brandstorm organizowanym przez Grupę L’Oréal studenci stają przed wyjątkową szansą. Przez kilka miesięcy mają okazję sprawdzić się w roli Brand Managera. W tym roku uczestnicy konkursu pracować będą nad marką Diesel. W tym celu L’Oréal zapewnia im możliwość współpracy z agencją reklamową, oraz służy profesjonalną pomocą w trakcie realizacji projektu. Zadaniem studentów jest stworzenie nowej, męskiej linii produktów dla marki Diesel.
Studenci wszystkich kierunków
studiów, którzy chcą spróbować swoich sił w marketingu i sprawdzić, jak bardzo
są kreatywni. „Projekt został stworzony z
myślą o odważnych, młodych ludziach,
którzy nie boją się wyzwań i chętnie zmierzą się z innymi studentami w Polsce i
na świecie. W zeszłym roku zwyciężyli w Polsce studenci ze Szkoły Głównej
Handlowej. Przygotowali projekt praktycznie gotowy do realizacji, fantastycznie
przygotowany pod względem analizy rynku i badań marketingowych. Naprawdę warto
zmierzyć się z tym wyzwaniem i sprawdzić jak ma się teoria poznawana podczas
studiów do realiów świata marketingowego.” – mówi Małgorzata Szoka, Project
Manager ds. Marketingu z Universum.
„Brandstorm
nie jest typową grą marketingową. Udział w konkursie daje szansę
zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego w dużej międzynarodowej firmie
oraz możliwość przedłużenia współpracy z L’Oréalem. Studenci mają możliwość
zaprezentowania swoich kompetencji, głównie kreatywności, jak również zdolności
zarządzania dużymi projektami w skali międzynarodowej” – przekonuje Dorota Dzisiewska,
Recruitment Manager w L`Oreal Polska.
Jak to działa?
Na początku, należy się zalogować na
stronie www.brandstorm.loreal.com.
Termin składania aplikacji upływa 21.12.2009, warto jednak zaznaczyć, że im
szybciej studenci się zalogują, tym więcej będą mieli czasu na przygotowanie
tzw. „pre-case’u”. Następnie, po pomyślnym przejściu wstępnej selekcji,
studenci zostaną zaproszeni do siedziby firmy na tzw. briefing day i wtedy
właśnie rozpocznie się ich prawdziwa przygoda w roli Brand Managerów.
Podczas tego spotkania będą mieli okazję spotkać aktualnych brand managerów i uzyskają informację na temat różnych aspektów międzynarodowego zarządzania marką.
Następny etap zakłada ścisłą współpracę studentów z agencją reklamową, której zadaniem jest urzeczywistnienie pomysłów przedstawionych przez uczestników.
W części finałowej polscy
reprezentanci będą współzawodniczyć ze studentami z najbardziej prestiżowych
uczelni zagranicznych, takich jak: ESADE, HEC, Bocconi, Oxford, NYU.
Nagrodą główną konkursu jest 10 000 Euro.