Marka S.T.A.M.P.S. zaprasza studentów uczelni artystycznych do tworzenie nieskończenie wielu niepowtarzalnych wzorów. Znakuj czas to konkurs dla młodych artystów, którzy pragną poszerzyć swoje portfolio o nowatorski i nowoczesny nośnik czasu o klasycznym i ponadczasowym kształcie znaczka pocztowego. Nagrodą za najciekawszy projekt jest jego realizacja.
Konkurs na
najwybitniejsze projekty cyferblatów znaczka czasu marki S.T.A.M.P.S. kierowany
jest do studentów państwowych uczelni artystycznych w Polsce. W konkursie mogą
brać udział studenci wszystkich wyższych, państwowych uczelni artystycznych. Nagrodą
jest produkcja S.T.A.M.P.S.-ów ze zwycięskimi grafikami.
- „Organizujemy konkursu Znakuj czas, ponieważ chcielibyśmy
promować młodych, utalentowanych studentów uczelni artystycznych, chcielibyśmy
także poznać nowe, świeże i twórcze spojrzenie na możliwości naszej marki.” –
tłumaczy Arkadiusz Dubicki, przedstawiciel marki S.T.A.M.P.S. w Polsce.
Konkurs zostanie rozstrzygnięty w trzech
kategoriach tematycznych: Manifest idei, Promocja Polski i Wybitna osobowość
(postać). Uczestnicy mogą nadsyłać prace w jednej lub kilku z kategorii. Prace zostaną
ocenione przez jury, w skład którego wejdą producent i dystrybutor marki
S.T.A.M.P.S. (Agnieszka i Arkadiusz Dubiccy), wydawca i dyrektor zarządzający
magazynu Futu – Wojtek Ponikowski oraz specjalista do spraw promocji i reklamy Kamil Markiewicz. Projekty można przesyłać do 10 grudnia 2010.
W trakcie dotychczasowej
działalności S.T.A.M.P.S. w Polsce może pochwalić się realizacją kilku
interesujących projektów dla takich instytucji jak: Urząd Promocji Miasta
Warszawy (dwa bardzo interesujące projekty z okazji 64 rocznicy wybuchu
Powstania Warszawskiego), Urząd Promocji Miasta Krakowa (ciekawe grafiki
Andrzeja Pągowskiego), Muzeum Plakatu w Wilanowie, gdzie, podczas XXI
Międzynarodowego Biennale Plakatu, na specjalnej ekspozycji, zaprezentowano
osiem wzorów z dawnymi plakatami mistrzów polskiej szkoły plakatu, a
specjalny wzór S.T.A.M.P.S. z okazji 40-lecia istnienia Muzeum zaprojektował
grafik Andrzej Pągowski. Interesującym dla marki było także projektowanie dwóch
wzorów na Festiwal Design’u 2008 w Łodzi. Ponadto w ubiegłym roku powstała
kolekcja specjalna na zamówienie polskiego oddziału firmy Lavazza z wykorzystaniem zdjęć Anne Lebovitz. Najnowszym przedsięwzięciem marki, jest
limitowana kolekcja z Tytusem, zaprojektowana przez guru polskiego komiksu - Papcia Chmiela.