data ważności: 10 grudnia 2009 (czwartek)

Znakuj czas! zaprojektuj S.T.A.M.P.S.

Strona www: www.stamps.eu

Marka S.T.A.M.P.S. zaprasza studentów uczelni artystycznych do tworzenie nieskończenie wielu niepowtarzalnych wzorów. Znakuj czas to konkurs dla młodych artystów, którzy pragną poszerzyć swoje portfolio o nowatorski i nowoczesny nośnik czasu o klasycznym i ponadczasowym kształcie znaczka pocztowego. Nagrodą za najciekawszy projekt jest jego realizacja.

Konkurs na najwybitniejsze projekty cyferblatów znaczka czasu marki S.T.A.M.P.S. kierowany jest do studentów państwowych uczelni artystycznych w Polsce. W konkursie mogą brać udział studenci wszystkich wyższych, państwowych uczelni artystycznych. Nagrodą jest produkcja S.T.A.M.P.S.-ów ze zwycięskimi grafikami.
- „Organizujemy konkursu Znakuj czas, ponieważ chcielibyśmy promować młodych, utalentowanych studentów uczelni artystycznych, chcielibyśmy także poznać nowe, świeże i twórcze spojrzenie na możliwości naszej marki.” – tłumaczy Arkadiusz Dubicki, przedstawiciel marki S.T.A.M.P.S. w Polsce.

 

Konkurs zostanie rozstrzygnięty w trzech kategoriach tematycznych: Manifest idei, Promocja Polski i Wybitna osobowość (postać). Uczestnicy mogą nadsyłać prace w jednej lub kilku z kategorii. Prace zostaną ocenione przez jury, w skład którego wejdą producent i dystrybutor marki S.T.A.M.P.S. (Agnieszka i Arkadiusz Dubiccy), wydawca i dyrektor zarządzający magazynu Futu – Wojtek Ponikowski oraz specjalista do spraw promocji i reklamy Kamil Markiewicz. Projekty można przesyłać do 10 grudnia 2010.

 

W trakcie dotychczasowej działalności S.T.A.M.P.S. w Polsce może pochwalić się realizacją kilku interesujących projektów dla takich instytucji jak: Urząd Promocji Miasta Warszawy (dwa bardzo interesujące projekty z okazji 64 rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego), Urząd Promocji Miasta Krakowa (ciekawe grafiki Andrzeja Pągowskiego), Muzeum Plakatu w Wilanowie, gdzie, podczas XXI Międzynarodowego Biennale Plakatu,  na specjalnej ekspozycji, zaprezentowano  osiem wzorów z dawnymi plakatami mistrzów polskiej szkoły plakatu, a specjalny wzór S.T.A.M.P.S. z okazji 40-lecia istnienia Muzeum zaprojektował grafik Andrzej Pągowski. Interesującym dla marki było także projektowanie dwóch wzorów na Festiwal Design’u 2008 w Łodzi. Ponadto w ubiegłym roku powstała kolekcja specjalna na zamówienie polskiego oddziału firmy Lavazza  z wykorzystaniem zdjęć Anne Lebovitz. Najnowszym przedsięwzięciem marki, jest limitowana kolekcja z Tytusem, zaprojektowana przez guru polskiego komiksu - Papcia Chmiela.


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Ostatnie:
27.10.2009 12:28
Dodał(a): ~STAMPS
Instrukcja i materiały na stronie www.stamps.com.pl! Zapraszamy
Polityka Prywatności