data ważności: 10 lutego 2010 (środa)
Pssst… bul, bul, bul… Achhh - konkurs z Coca-Colą
Jeśli potrafisz idealnie oddać jeden z dźwięków towarzyszących otwieraniu i pierwszym łykom Coca-Coli, to możesz stać się gwiazdą nowej, globalnej kampanii reklamowej. Na Facebook’u rozpoczyna się specjalny konkurs Coca-Coli, w którym główną nagrodą jest udział w nowym spocie reklamowym „The Sounds Of Coca-Cola”, który emitowany będzie w kilkudziesięciu krajach świata.
Aby wziąć udział w konkursie należy być użytkownikiem portalu społecznościowego Facebook oraz mieć w gronie swoich „przyjaciół” profil marki Coca-Cola, stworzony przez dwóch jej fanów – Dusty’ego i Michael’a. Do dziś na Facebook’u fanami Coca-Coli, zostało 3.7 miliona użytkowników tego portalu – w konkursie mogą wziąć udział zarówno oni, jak
i każda osoba, która dopiero teraz doda profil do „znajomych”.
Każdy z uczestników konkursu może zgłosić, za pomocą specjalnej facebook’owej aplikacji, do pięciu filmów o długości do jednej minuty. Na filmach uczestnicy konkursu muszą w jak najoryginalniejszy sposób oddać typowe dla picia Coca-Coli dźwięki: „psst” towarzyszące otwieraniu puszki, grzechotanie kostek lodu o ścianki szklanki, bulgotanie podczas nalewania i picia, czy charakterystyczne, długie „achhh”, które najczęściej wydajemy z siebie po pierwszym, orzeźwiającym łyku.
Wszystkie nagrania, które wezmą udział w konkursie zostaną ocenione przez specjalne jury. Autorzy najlepszych wezmą udział w spocie, który wyemitowany zostanie w roku 2010.
ostatnia zmiana: 2012-05-18