data ważności: 22 maja 2009 (piątek), godz. 23:55

...bo słowo znaczy wiele

Czym jest future spin? Czego możesz się spodziewać na stanowisku junior account managera? Jakie znaczenie ma embargo w sztuce PR-u? Co tak naprawdę kryje się za pojęciem brand equity? Jaka ustawa reguluje lobbing? Specjalizacja, wiedza, branża. Te trzy czynniki wskażą Wam drogę do sukcesu. Czeka na Was Leksykon public relations.

Sięgnij po kompletny leksykon sztuki PR. Przekonaj się, jakie znaczenie dla Twojego życia zawodowego ma misja firmy, czym jest corporate communication i czym różni się model Scotta W. Culpita od modelu pomiaru działań PR autorstwa Waltera Lindenmanna. Mamy dla Was egzemplarz książki Leksykon public relations pod redakcją najwybitniejszych praktyków i teoretyków PR w Polsce – prof. Jerzego Olędzkiego oraz dr. Dariusza Tworzydło.
 
Szczegółów szukajcie na stronie www.kariera.com.pl pod podanym linkiem.
 
Serdecznie zapraszamy!

dodane przez Ubu


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności