data ważności: 11 maja 2009 (poniedziałek)

Przelej Kraków na puszkę

Rozpoczyna się konkurs „Przelej Kraków na puszkę” na najlepszy projekt grafiki, która zostanie wykorzystana na limitowanej edycji „krakowskiej” puszki Coca-Cola. Zwycięzca konkursu zdobędzie nagrodę główną – najnowszy model laptopa MacBook Pro 17''.

Unikalne puszki ze zwycięskimi grafikami pojawią się na rynku w IV kwartale tego roku.

Projekt  grafiki ma w rozpoznawalny sposób nawiązywać do Krakowa – jego kultury, historii, teraźniejszości - oraz współgrać z hasłem firmy Coca-Cola „Kraków po radosnej stronie życia”. Konkurs jest skierowany do profesjonalistów i amatorów powyżej 16. roku życia, mieszkających bądź uczących się w Małopolsce.
Prace konkursowe można zgłaszać  w terminie od 6 kwietnia do 11 maja 2009 r. Ogłoszenie wyników odbędzie się 4 czerwca 2009 r.
W Jury konkursu zasiądą przedstawiciele Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Urzędu Miasta Krakowa, firmy Coca-Cola oraz agencji reklamowej Brandstorm.

Organizator i Sponsorzy Konkursu planują także poddanie wskazanych przez Jury prac pod ocenę internautów – w tym mieszkańców Małopolski i Krakowa - i przyznanie specjalnej nagrody dla zwycięzcy głosowania internetowego (nagroda pieniężna w wysokości 6000 zł).
 
Wszystkie szczegóły oraz regulamin konkursu będą dostępne od 6 kwietnia 2009 r. na stronie www.coke.pl/krakow.

Sponsorami konkursu są firmy z systemu Coca-Cola w Polsce.
Partnerami konkursu są: Urząd Miasta Krakowa, Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie i agencja reklamowa Brandstorm.
Patronat medialny nad konkursem objęli: Dziennik Polski,  Miejska Prezentacja Internetowa „Magiczny Kraków” oraz radio RMF Maxxx.

 W ramach kampanii „Kraków po radosnej stronie życia” powstały do tej pory dwie limitowane edycje „krakowskich” puszek. Tym razem sami mieszkańcy Małopolski mają niepowtarzalną okazję stworzenia własnego projektu krakowskiej puszki najbardziej znanego napoju gazowanego na świecie.
 

ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności