data ważności: 30 kwietnia 2009 (czwartek), godz. 23:55

Wygraj Kryzysowe public relations!

Antropologicznie rzecz ujmując globalne społeczeństwo potrzebuje katastrofy, która przybiera najróżniejsze postaci od bomby nuklearnej po żywność modyfikowaną genetycznie. Kryzys o wielu twarzach zapewnia mu ciągłość rodzi się plotka, jeden z podstawowych mechanizmów funkcjonowania języka; narzędzie, które łącząc w sobie zarówno prawdę i kłamstwo, jest najskuteczniejszym obliczem strategii PR.

Kryzysowe public relations Urszuli Podrazy - trenerki, wykładowczyni akademickiej, a przede wszystkim specjalistki public relations, należy do tych lektur, które stawiają niewygodne pytania. Przejrzyste przedstawienie funkcjonowania kryzysu według schematu: sytuacja wyjściowa - krótki opis i pozycja rynkowa firmy - przyczyny i symptomy kryzysu - sytuacja medialna czynią z tej książki pozycję obowiązkową na półce zarówno początkujących, jak i doświadczonych PR-owców.

 
Jakie wartości rodzą się ze zetknięcia rzeczywistości z przestrzenią medialną? Wygraj książkę Kryzysowe public relations.
 
Szczegółów szukaj na stronie WWW.kariera.com.pl pod podanym linkiem. 
 
Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Difin. Patronem medialnym jest portal komunikacji marketingowej Newsline.pl.
 
Serdecznie zapraszamy!

dodane przez Ubu


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności