data ważności: 26 maja 2009 (wtorek)
Konkurs na logo i logotyp Warsztatów Kultury
Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu znaków graficznych: logo i logotypu Warsztatów Kultury, które będą wykorzystywane jako symbole identyfikujące ten nowopowstały obiekt kulturalny oraz jako znaki umieszczane m. in. na materiałach promocyjnych i informacyjnych jednostki.
Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu znaków graficznych: logo i logotypu Warsztatów Kultury, które będą wykorzystywane jako symbole identyfikujące ten nowopowstały obiekt kulturalny oraz jako znaki umieszczane m. in. na materiałach promocyjnych i informacyjnych jednostki. W Konkursie mogą wziąć udział wszyscy, którzy spełniają warunki stawiane w regulaminie konkursu.
Laureata Konkursu wyłoni jury, w którym zasiądą m.in. prof. Władysław Pluta, Michał Warda, Michał Pawlik oraz przedstawiciele Warsztatów Kultury.
Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 4000 PLN brutto.
Oprócz wartości marketingowych i użytkowych bardzo ważna w ocenie projektu logo i logotypu Warsztatów Kultury będzie oryginalność oraz oddanie charakteru działalności nowopowstałej Filii Centrum Kultury a także samego obiektu w którym się znajduje.
Aby wziąć udział w konkursie Prace Konkursowe wraz z kopertami zawierającymi Karty Zgłoszenia (do pobrania na stronie www.ck.lublin.pl) należy umieścić w zamkniętym opakowaniu z napisem „Konkurs na logo – Warsztaty Kultury w Lublinie”, a następnie doręczyć osobiście lub pocztą (listem poleconym) na adres: Warsztaty Kultury, 20-052 Lublin, ul. Popiełuszki 5.
Termin nadsyłania prac upływa 26 maja 2009 r.
Regulamin konkursu
ostatnia zmiana: 2012-05-18