data ważności: 09 maja 2009 (sobota)

Konkurs Novo Nordisk Media Prize 2009

Novo Nordisk zaprasza dziennikarzy do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą publikację prasową, publikację internetową i materiał telewizyjny dotyczący cukrzycy.

Doceniając istotny wkład mediów w edukację zdrowotną i profilaktykę chorób cywilizacyjnych Firma Novo Nordisk zaprasza do wzięcia udziału w konkursie Media Prize. Konkurs wspierany jest przez Międzynarodową Federację Cukrzycy (IDF).

Leczenie cukrzycy jest zależne od świadomości i wiedzy pacjentów. Stąd, oprócz lekarzy, właśnie media odgrywają rolę edukacyjną – atrakcyjne i przystępne publikacje prasowe, publikacje internetowe i programy telewizyjne pomagają zrozumieć istotę choroby i radzić sobie z nią na co dzień.

Materiały biorące udział w konkursie powinny:

  • dotyczyć ogólnie tematu cukrzycy (np. mechanizm powstawania choroby, metody leczenia, styl życia),

  • zostać opublikowane/wyemitowane między 1 maja 2008 a 30 kwietnia 2009r.,

  • informować o cukrzycy w sposób zajmujący, atrakcyjny i merytorycznie poprawny,

  • ukazać się w polskich mediach popularnych (skierowanych do szerokiej grupy odbiorców, a nie specjalistów), czyli:

- w ogólnopolskiej lub lokalnej prasie,

  • w ogólnopolskich lub lokalnych czasopismach (np. w magazynie o zdrowiu, w prasie kobiecej),

  • w Internecie,

  • w ogólnopolskiej lub lokalnej telewizji,

Prace będą oceniane przez jury złożone z trzech osób: reprezentanta służby zdrowia oraz dwóch przedstawicieli środowiska dziennikarskiego, związanych z tematyką medyczną lub popularnonaukową.

Każdy materiał oceniany będzie w zależności od tego, na ile:

  • spełnia rolę informującą i popularyzującą,

  • jest merytorycznie poprawny,

  • zachęca ludzi do zwiększenia dbałości o zdrowie,

  • przygotowany jest według oryginalnego pomysłu, w ciekawym stylu.

Konkurs odbywa się w dwóch etapach: krajowym i międzynarodowym. Polscy laureaci otrzymają dyplom oraz nagrodę pieniężną w wysokości zł. 5.000,00 (pięć tysięcy złotych) wręczoną w dniu 20 maja 2009 r., a następnie przystąpią do rywalizacji ze zwycięzcami z innych krajów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w Wiedniu w dniach 25-27 września 2009 r. Głównym laureatom zostaną wręczone nagrody w kategoriach prasa, internet i telewizja po 10 tys. euro. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość przekazania części nagrody na cele charytatywne.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić załączony formularz (dostępny również na stronie http://www.novonordisk.pl/), a następnie wysłać go razem z konkursowym materiałem na adres:

Novo Nordisk Pharma Sp. z o.o.

ul. 17 Stycznia 45 B

02-146 Warszawa

Z dopiskiem MEDIA PRIZE na kopercie

  • Ostateczny termin zgłaszania prac do konkursu mija 09 maja 2009 r.

  • Wyniki polskiej edycji zostaną ogłoszone w dniu 20 maja 2009 r.

  • Ogłoszenie laureatów etapu międzynarodowego odbędzie się w Wiedniu w dniach 25-27 września 2009 r.

 W przypadku publikacji prasowych prosimy o przesłanie całego, oryginalnego wydania (gazety, magazynu), w którym został on opublikowany. Publikację internetową należy przesłać listownie w wersji elektronicznej na płycie CD, wraz z linkiem do strony internetowej z podaniem daty publikacji oraz wydrukiem ze statystyką odwiedzin publikacji. Program telewizyjny należy przysłać w formie płyt DVD z podaniem daty, godziny i źródła ich emisji. Publikacja w Internecie musi zawierać minimum 350 słów i minimum 1500 odsłon miesięcznie. Program telewizyjny może trwać do 30 minut. Materiały nie powinny składać się z serii artykułów/programów/filmów, chyba że ukazały się one tego samego dnia. Firma Novo Nordisk nie odpowiada za uszkodzenie materiałów podczas przesyłki pocztowej.

dodane przez Redakcja


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności