Liczymy na oryginalne prace w ujęciu humorystycznym, polemicznym, dokumentalnym, kreacyjnym czy reklamowym, gdyż każdy może inaczej zilustrować konkursowe hasło.
W konkursie mogą brać udział prace fotograficzne wykonane w dowolnej technice: cyfrowej lub analogowej. Nadsyłać należy je za pośrednictwem Internetu używając formularza dostępnego na stronie
www.mediarun.pl/konkurs.
Zgłoszone prace oceni profesjonalne Jury, w skład którego wejdą wykładowcy fotografii Warszawskiej Szkoły Reklamy, przedstawiciel Mediarun.pl oraz przedstawiciele partnerów i patronów konkursu.
Uczestnicy konkursu ubiegać będą się o nagrody i wyróżnienia. Laureaci I, II i III miejsca zaproszeni zostaną do udziału w warsztatach i kursach fotograficznych organizowanych przez Warszawską Szkołę Reklamy, a osoby wyróżnione otrzymają upominki od firmy DICAM. Konkursowi towarzyszy także Plebiscyt Publiczności. Jego zwycięzca weźmie udział w warsztatach fotograficznych Toster WSR, odbywających się lutym 2009 r. w warszawskim Studio NM.
Termin nadsyłania prac upływa z dniem 17 stycznia 2009 r. Wyniki konkursu opublikowane zostaną stronach internetowych
www.mediarun.pl i
www.szkolareklamy.pl do końca stycznia 2009 r. Konkurs realizowany jest pod patronatem portalu ŚwiatObrazu oraz miesięcznika Biuletyn Fotograficzny. Pełny regulamin konkursu dostępny jest na stronach
www.mediarun.pl i
www.szkolareklamy.pldodane przez Redakcja