data ważności: 09 października 2009 (piątek)

Studencie! Wygraj wejściówkę na Dni Marketingu Sportowego!

Przed nami kolejna, ósma już edycja Dni Marketingu Sportowego. Z tej okazji został przygotowany specjalny konkurs dla studentów! Dni Marketingu Sportowego od lat są miejscem, w którym prezentowane są nowoczesne teorie i poglądy o marketingowym zarządzaniu sportem. Impreza ma na celu podnoszenie jakości wiedzy o funkcjonowaniu sportu w drodze debaty na temat przemian zachodzących w sporcie.

Myśląc o przyszłości naszego sportu, organizator nie zapomina o młodych menedżerach. Dla nich obecność na Wydarzeniu stanowi doskonałą okazją do zdobycia wiedzy, niedostępnej na co dzień w książkach i na uczelnianych wykładach. Aby umożliwić studentom bezpłatny wstęp na Międzynarodowe Spotkanie Sportu i Biznesu VIII Dni Marketingu Sportowego, przygotowany został konkurs.

 

Jakie są nagrody w konkursie?

 

W konkursie do wygrania są dwie wejściówki na Międzynarodowe Spotkanie Sportu i Biznesu, VIII Dni Marketingu Sportowego oraz 3 książki „Public Relations w Sporcie”.

 

Dla autorów najlepszych prac czeka ponadto nie lada atrakcja. Wyróżnione prace mają szansę znaleźć się w pierwszej w Polsce publikacji dotyczącej sportowego public relations! Publikacja ta stanowić będzie źródło wiedzy dla sponsorów, menedżerów sportu, klubów i organizacji sportowych, a także studentów.

 

Na czym polega konkurs?

 

Aby wziąć udział w konkursie, należy przygotować artykuł w formie studium przypadku (case study) na jeden z wybranych tematów:

Ÿ         Relacje z mediami prasowymi

Ÿ         Relacje z mediami elektronicznymi (telewizja, radio)

Ÿ         Personal PR, czyli kreowanie wizerunku sportowch

Ÿ         Zarządzanie sytuacją kryzysową w sporcie

Ÿ         CSR w sporcie

Ÿ         PR wydarzeń sportowych

Ÿ         Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorcy

Ÿ         Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa

Ÿ         Sport w kształtowaniu wizerunku miast i regionów

 

Jak wziąć udział?

 

Tekst konkursowy należy przesyłać na adres b.pacanowski@sbf.pl najpóźniej do dnia 9 października 2009 r.. Prace nie powinny przekraczać 8 stron A4.

Wyniki zostaną ogłoszone w piątek, 16 października 2009 r.

Przed wzięciem udziału w konkursie, prosimy zapoznać się z regulaminem dostępnym pod adresem: www.dms.sbf.pl/download/DMS2009_konkurs_regulamin.pdf.

ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności