Przed nami kolejna, ósma już edycja Dni Marketingu Sportowego. Z tej okazji został przygotowany specjalny konkurs dla studentów! Dni Marketingu Sportowego od lat są miejscem, w którym prezentowane są nowoczesne teorie i poglądy o marketingowym zarządzaniu sportem. Impreza ma na celu podnoszenie jakości wiedzy o funkcjonowaniu sportu w drodze debaty na temat przemian zachodzących w sporcie.
Myśląc o przyszłości naszego sportu, organizator
nie zapomina o młodych menedżerach. Dla nich obecność na Wydarzeniu stanowi
doskonałą okazją do zdobycia wiedzy, niedostępnej na co dzień w książkach i na
uczelnianych wykładach. Aby umożliwić studentom bezpłatny wstęp na Międzynarodowe
Spotkanie Sportu i Biznesu VIII Dni Marketingu Sportowego, przygotowany
został konkurs.
Jakie są nagrody w konkursie?
W konkursie do wygrania są dwie wejściówki na Międzynarodowe
Spotkanie Sportu i Biznesu, VIII Dni Marketingu Sportowego oraz 3 książki „Public
Relations w Sporcie”.
Dla autorów najlepszych prac czeka ponadto nie
lada atrakcja. Wyróżnione prace mają szansę znaleźć się w pierwszej w Polsce
publikacji dotyczącej sportowego public relations! Publikacja ta stanowić będzie
źródło wiedzy dla sponsorów, menedżerów sportu, klubów i organizacji
sportowych, a także studentów.
Na
czym polega konkurs?
Aby
wziąć udział w konkursie, należy przygotować artykuł w formie studium przypadku
(case study) na jeden z wybranych tematów:
Relacje z mediami prasowymi
Relacje z mediami elektronicznymi (telewizja, radio)
Personal PR, czyli kreowanie wizerunku sportowch
Zarządzanie sytuacją kryzysową w sporcie
CSR w sporcie
PR wydarzeń sportowych
Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorcy
Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Sport w kształtowaniu wizerunku miast i regionów
Jak wziąć udział?
Tekst konkursowy należy
przesyłać na adres b.pacanowski@sbf.pl najpóźniej
do dnia 9 października 2009 r.. Prace nie powinny przekraczać 8 stron
A4.
Wyniki zostaną ogłoszone
w piątek, 16 października 2009 r.