data ważności: 26 czerwca 2009 (piątek), godz. 23:55

Marketing w turystyce. Wygraj książkę

Sektorowi turystycznemu kryzys niestraszny. Rozsmakowaliśmy się w podróżach i z pewnością nie zrezygnujemy z wymarzonego wypoczynku w 2009 roku. Jeszcze w styczniu br. największe biura podróży w Polsce odnotowywały wzrost sprzedaży nawet o jedną trzecią. Turystyka stanowi interdyscyplinarny obszar badań czytamy w książce Adama Oleksiuka Marketing usług turystycznych.

Sięgnij po książkę Marketing usług turystycznych i dowiedz się, na czym polega strategia jakościowa-ilościowa, dlaczego warto ustawicznie promować produkt turystyczny oraz jak zaprojektować idealną stronę WWW dla biura podróży.

Wszystkich przyszłych specjalistów ds. marketingu zapraszamy na stronę WWW.kariera.com.pl pod podany link.
Powodzenia!

dodane przez Ubu


ostatnia zmiana: 2012-05-18
Komentarze
Polityka Prywatności