Międzysektorowa wiosna 2008/2009: działania na rzecz ożywienia współpracy między sektorami”.
Jesteś ambitny, wiesz czego chcesz i chciałbyś prowadzić własny biznes?
Masz już firmę i jesteś otwarty, żeby wdrażać w niej europejskie standardy?
A może działasz społecznie, proekologicznie, pracujesz w organizacji pozarządowej, administracji, szkole, uczysz się, studiujesz lub po prostu, jesteś za tym, żeby region, w którym żyjesz miał lepsze jutro?
Jeśli TAK – nasz konkurs jest właśnie dla Ciebie!
Oto szczegóły:
Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji / inicjatywy / kampanii (w dowolnej formie) dotyczącej jednego, dowolnie wybranego tematu z poniższych:
a) promocja idei CSR w środowisku biznesowym oraz przez środowiska biznesowe,
b) promocja idei CSR w środowisku organizacji pozarządowych oraz przez organizacje pozarządowe,
c) promocja idei CSR w środowisku samorządowym oraz przez środowiska samorządowe.
Przy ocenie prac będą brane pod uwagę m.in. niekonwencjonalne podejście do tematu (np. wyeksponowanie jednego z założeń koncepcji CSR, skierowanie działań do nietypowej grupy odbiorców), ciekawą, oryginalną formę (np. zaprezentowanie akcji promującej w formie komiksu, plakatu, filmiku), oraz innowacyjność pomysłu.
Spośród nadesłanych prac konkursowych zostaną wybrane 3 najlepsze prace, a kolejnych 5 prac zostanie wyróżnionych. Do wygrania atrakcyjne nagrody: m.in. cyfrowe aparaty fotograficzne, drukarki laserowe oraz publikacja pracy w broszurze podsumowującej inicjatywę „CSR dla Górnego Śląska. Międzysektorowa wiosna 2008/2009: działania na rzecz ożywienia współpracy między sektorami”.
Prace konkursowe można nadsyłać w terminie do 15 listopada 2008 roku. Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronach internetowych
www.csr-haus.pl oraz
www.haus.pl.
dodał Redakcja